Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Monday, October 05, 2009

Projek Ngati Kediri Sapit Pengerusi Tetap Di Piasau

"Hello Boss!!..... Nama gaga nuan?" ko aku nganu iya kemari, lebuh maia aku ka datai di piasau,iya madah benung nyeruri panchur atap laban ka bisi tuduh, maioh ga tuduh ko iya, nyau ka buka semua. Lapa enda madah deh ko aku nganu iya, ulih ga kami sida Apai Tuan enggau Well nulong, tang iya madah enda ibuh nulong ga ko iya, ulih gaga iya kediri, tudah Josh deh enda mih di bai iya ngaga, tak diri iya aja.
Lebuh maia aku ka datai pengawa iya di kira ka aku nyau ka setengah ga, kira ka mimit agi mih nyau ka tembu ko iya, aku tak ngemata ka iya aja, enda nyamai endar ga tak ngemata ka aja, ka nulong iya ga madah enda ibuh.......

Pachur ka dibuai ari atas nadai urang nyambut, tak buai pia aja, dah bendar tudah tuai ngelepi ka baru, anang semak ko iya,enggai ka kena nuan!!!......
Udah nya lalu di "Spray" ngena cat, bisi empat lima tin tin "spray" di kena iya, mar endar rega seti, nyau manggai tujuh lapan ringgit.........
Neh!!!!......peda aku tak tama iya ke bilik madah ka jari telih, aku lalu ngaga diri enda meda, nya mih aku ka nulong enggau ngaga, enda ga iya ngasuh, ni enda aku masuk ka bilik deh aku......indai Rubat lalu beguai ga malut telih ba tunjuk jari iya,meda darah nyau teritik, aku ka nanya ni pamalat telih enda nyamai ga, tak teju ka aja, telih gasak nama enda nanya aku, tang ni nya laban utai bukai, endang gasak sing pachur iya nya, tang aku diau aja.............

Ila enti bisi projek baru madah ko aku enggau iya, iya tak semina nge-auk aja........!!

16 comments:

Apai Zidane said...

Bisi aku madah ngagai Well, kitai nadai bulih tender agi di Piasau...

Nganti tender ari Apai Tuan aja mih kitai tu, enda lama agi Apai Tuan nyau ka pindah......

mau said...

ni enda bulih..kitai gak manchal ngering kediri deh..bala anak2 ndak ga ulh nan ke tudah ke bagas amat gawa..nya meh urang tuai kitai, tusah ngenang

Apaimamang said...

bisi lucu bisi ga sinu ku maca post tu, ka ketawa enggai ke kumbai bos aku tuyuk ketawa kediri, urang tuai sigi bakanya, sida ka agi ngerja pengawa kediri, aku meda bala sida aki aku ndang enggai minta tulung nganti ngadu pengawa. kena anu gi bisi nuan enti ka nulung ... lapar ga perut tu ka matah ke lengan dulu .. mupok aku ..


Salam 1Malaysia @apaimamang.

mau said...

bak ia apai mamang..nang kenyak meh urang tuai kitai, enggai ninga ke jaku ajar kitai..ndak beguna ke penemu urang biak.

nya kekadang ku ka mri kad kuning ngetu dulu gawa berat, gawa ngelelak ke isi..nyau ka ngantung lesen bagas gawa apo di umh panjai din, manchal amat tudah ka amat gawa ke tanah sekumbang dah pencen gawa..panjai ari nadai pengawa ga kenu tudah ..hmmmm

ubit said...

ditu bc meh apai tuai ke bagas ndar gawa..
mukat ngau betanam meh ya..
ari nya 4 iku labi ulih ya,menarat siku..

mau said...

au ahhh ubek ..asai2 ke ngelala ku apai tuai ko nn nya..getil ngau pending ti ndak ninga jaku au? asuh mak well (hehe ukai mak nn) ngajar iya anang kelalu manchal bagas amat gawa..ma dah bulih lauk di tanah din, alu beguai seduai nganjung ngagai kita di pasar betong dia neh ubek ..

ubit said...

hehe..auk..ari nya bc ya telefon ngsh ngmbi menarat ngau labi..

Apai Zidane said...

Ubit enti pasal makai lumur satu,

Enti ngulih ka pemakai hem...hemmm...

Lumur??????

imboh said...

lumur enchit(betulka?)..haha.jgn marah.

mau said...

betul meh nya imboh..

ubit ngau ninuk ngau apo n mak wai iya nurun ngerejang getah di padeh din,,sempat bepupur mua ngau ngena parfum dulu haha..ni ndak apo wai ketawa ke seduai medak nyabuk gaga nutu seduai ti bajik wangi amat nurun keja

deRed said...

dah la ngena baju uniform nurse...ngena high heel gik...ni lah gaya ka ngerejang getah...

ubit said...

hehehe...chutt ko inuk..
ukai aku ke ngna wangi nya..inuk..
pulai miang iunk balut miang tubu..
haha..

mau said...

ukai miang laban tubu..miang laban seduai begaring labuh ke lebak nya neh..lawa seduai, negerejang getah kena mli reload kad prepaid..dah bulih gaji alu nadai gik nurun keja ngerejang getah ngau apo n mak wai seduai iya hehe

ubit said...

amt miang lbn tubu inuk..hehe
mak ku ngerejang,kmi duai ngiga tubu..inuk ash ku mai tubu
hehe..

mau said...

nn nang slalu nguli ninuk..aruh ninuk mdh ke nn chuttt hehe..kemaya bisi ngerejang getah baru? tauka projek betanam ga seduai ngau apo n mak wai seduai haha

ubit said...

nda nmu meh..hehe..
kasih tudah inuk,nyau sesat bai ku sebelah babas..
hehe..

My Picture