Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Wednesday, October 14, 2009

MPV Perodua Baru : What Can I Say......?



14 comments:

mau said...

canteknyeeee keta baru tu ko...am kitai sama medak jak, nadai meli hehehe..asai ati ka mli keta ti baru tang sinu ga ati ka nukar nyual wira jegit ku nya..jasanya dikenang bah..taja dah mayuh cedera kiri kanan, depan belakang tudah wira jegit ku

Apai Zidane said...

Nya mih...

Aku nyau nitik ai liur tiap kali meda

keta keluaran baru, ka pan enda meda

aja ga......

ubit said...

mda aja pan pma meh..
hehe...

mau said...

mli gambar keta baru gak kitai neh apai zidane..kena ngemantup ke ati ti sinu..keta wira jegit ku baru dah gerai ari sakit celap angat sarinya..RM600++ dah kena nganjung ngagai spital 2 kali dah ke taun tu..hmmmm pa boleh buat..

ApaiMamang said...

enti aku berunding 2 3 kali ga enti ka meli moto baru, mayar bulan + besday nya ke balat amat pangkung. bisi moto tusah... nadai moto lagi susah. amat munyi ko orang putih, "Money is not everything, but everything is money.." apa maciam?? mupokz dulu..

Apai Zidane said...

Nya mih Apai Mamang.....

Ka meli nyau berunding 4-5 kali,

Enti baka utai dempa enda ga ngawa,

nadai salah meli laban ka agi baru,

ka ga enggau ensepi bakani ka

asai....

Enda pai!?

ApaiMamang said...

Auk amat, bisi ga ati ka meli moto baru, ka ensepi asai ngena moto adu jipun ga (toyota, nissan, mitsubishi, isuzu). tudah moto kenari aku baru abis bayar ga. ila berunding baru neh apai zidane?

mau said...

au nya..manah amat ninga rita dah abis bayar keta kenari nn neh apai mamang..enti pia, kira ke nibuh beguai dulu meh mli keta baru neh wai..baru ka idup nyawa n lantang asai seput dah nadai bebayar ke utang kereta..ilak2 meh berunding mli wai hehe kitai meda aja dulu pan pama meh..

mau said...

ku pan enda sabar meh nganti ti abis wira jegit nya taun baru ilak..nyau lelak ndar gawa ke sida bank mayar tiap bulan..ka pan enda ga kitai minjau duit ngagai sida bank kena mli keta suba hehe

ApaiMamang said...

amat nya mau, sementara ke bedau meli moto baru manah agi kena mam/simpan duit nya... hehehehee..

deRed said...

moto ga tiap ari gawa nganjung nuan gawa...kati enda bayar deh.ngasai nuan enti gawa neda dibayar.ka enda badu nuan gawa.haha.Nuan ka minta MC...moto pen minta MC meh kadang2...

anang ka moto dirik.nepan bas pen bayar meh...mina nepan van anak aki jak enda bebayar...FOC jak nya. Haha...

mau said...

nya meh..nya ti mdh kediri udah puas gawa ke sida bank...."bank rakyat, pilihan ku.." hehe nya munyi slogan bank rakyat neh..ti dh abis byr, nibuh nyandak ka mli ti baru..asal keta gik ulh dikena pan..semadi keta tua nyau masuk ICU dh br mikir ka mli ti baru neh apai mamang ;))

Apai Zidane said...

Enggie aku tak tiap-tiap ari keta

ke nganjung aku gawa, tang aku enda

mayar iya agi....he..he..

Laban diatu keta aku nyau kira ka

berutang ba aku, laban aku udah

maya iya suba,nya mih enti iya

sakit kekandang iya sakit,enti enda

balat endang teju ka aku, kapa aku

ka ngadu, dah ga habis mayar iya,

dah nya ngadu ke iya ga agi, kapa

aku nya,nama enda sakit balat sigi

enda ku nganjung berubat iya....

hahahaha.......

Betul enda?

mau said...

bak ia apai zidane. sigi amat ko nn nya..enda naka ke sakit chelap angat ngau batuk2 nya, kapa beguai ngadu..nang mensia pan sakit ti bakanya meh..semadi meh nyau sakit raya H1N1 baru kitai beguai nganjung ngagai spital hahaha..

My Picture