Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Tuesday, October 06, 2009

Durian Oh Durian - Marcella Said : PROOF...?!! HERE IT IS...!!

Nama tak baka ka ringat gamal entua nuan tu deh.......enda nganu aku kini iya?
"Apai Zidane, nya gambar mentua ku tgh ngambi buah nya,nya sulu(laki) ku ti baju oren.
Arap ka nuann ngadu 'pembetulan' ba KP udah tu.
Gambar kawin aku sekali ila ga aku ngrirum ngagai nuan,enggai ka nuan enda pechaya nya laki enggau entua aku. Terima Kasih neh! Ukai nganu..... " - Marcella.
Akai....!!! Sigat endar urang bujang tu neh!!! Hem...!hemm!!!......."steady you!."
Nadai urang ka enchuri kini buah rian tu kini Aya.....jauh ari rumah?
Chun endar gaya Aya kitai tu neh....endang enda tingkil insap iya, amat iya mih empu tu, nya iya mua tampak endar.....
Lunak endar gamal...........!!!!!
Penyelai buah rian ari menua sida Entua Marcella, kala kitai meda rian bebuah bakatu, iya nya bebua ba pun, ukai bebuah di puchuk kayu rian...........
Nyamai endar enda kiruh niki, semina pasang pagar kawat enggai ka dempa tau ka di kachau utai baka jelu.......
Tu mih Entua Marcella,iya empu pun kayu rian, bisi dua tiga pua agi ka sama bebuah ba pun bakatu.
Bebuah ba tengan pun kayu bisi, ukai semina bebuah ba dan, tang bisi ga bebuah ba dan kayu tang enda ngemaioh baka ka bebuah ba pun........
Chukup jaga...enggai ka dikachau utai baka jelu tupai tau ka baka jelu babi enggau iya bukai mega.

49 comments:

mau said...

apai zidane ngau apai ninuk ti enda nemu makai buah rian neh..kasih amat dua iko menyadi nya..sama semangka taste..nadai belaya ngau urang makai buah rian hehehe

Apaimamang said...

baru ya aku meda buah rian tumbuh bakatu, enti bisi paong tau ditanam nyo

Apai Zidane said...

Kapa aku ka makai....

Bau udah chukup ngemedis ka hidung aku nyium iya....

deRed said...

Apai Tuan ka mam buah rian? Hehe...Amat cun buah rian tu. enda tusah niki...hehe

mau said...

madi sida siko nya pan enda tentu brapa meh belaya makai buah rian..enda ringat enti enda diberi plaba ku..sama gen nya tadi..haha

manah bau buah rian deh..sedapnyeeee.ditu mar rega buah rian, uji tanya imboh brapa rega sigi buah rian dibli kami duai suba..tekenyit buah pinggang kami duai imboh ninga rega mar amat hehe

deRed said...

enggi kami ditu "Eat all you can, RM9.90"

mau said...

ku bisi meda promo RM9.90 eat all u can nya tang menyadi ku ti diau di kl din nadai pun mai aku kia makai durian nya maia nya..tiap hari ti mansa tang nadai ngetu dibai iya hukhuk..meda jak la

ubit said...

aku nda meh ngau org blya ke buah rian nya..nda meri pan org,nda meh ku ringat..hehehe..

deRed said...

Hahaha...Kantoi eh. Kati tau madah ka nya ari kanowit paduhal entua Marcella ari Limbang ba gambar...tau endar sida tu nusui cerita...Pecuma ku kena tanya urang tadi.

Anonymous said...

amat nya.. tau saman tu ila ngena gmbr sengapa jak.. -marcell-

mau said...

hahaha tu baru kaban makai kaban neh marcell..percuma masuk blog ruai kitai tudah entua marcell..betusut meh ngau apai britney nn marcella..engka kita sama bekaban meh ..kecilnya dunia kita

Anonymous said...

nya meh ka jd pulis tu soal siasat ari nie bulih gmbr nya... ngai ka aku kena saman entua ku lagi ngayan gamal ya ba internet... -marcell-

deRed said...

Nya meh...enda patut Apai britney entua nuan ga...iya nadai anak bujang. Haha...

Patut berapa ari tu madah keridik makai buah rian neh...Enda send email gai aku show buah rian. Hehe...Marc...Galau2 ka buah rian ti nyelai nya.enda lama gik kia ku...Haha

mau said...

mar bayar saman neh marcell..taja gambar belakang iya ajak ti ayan hehe

shirley said...

hehe..marc,minta entua nuan ngirum ke buah rian maya mil datai miri ila..hehe..paduhal ia gambar mentua nn.ingat bena2 org kanowit td..

Apai Zidane said...

Anang sebarang....

Maioh peladuk "Dua Serupa"...

Ni nemu, aku mina nerima ajalaaaa...

deRed said...

Hehe...enda patut enda ngelala belakang entua dirik ga.Hehe...

Anonymous said...

huhu.. gmbr nya entah dah berpusing seluruh sarawak dah. 1malaysia dah kali. kwn ku nerimak ari cdak ba LNG iga. nasib kawanku dah meda ari camera terubah ti udah diamik ku suba.

mil/imy, lst week bc ku mai tang maioh dah mansau. ila la meda enti seduai agik sempat. laban ari nya maioh dah mansau ba pun ya. ila ngasuh cdak ngirum ari limbang din enti dlm nxt3wks agik bc ti cun.

apai zidane, nadai ku sebarang deh. nang amat gmbr entua aku nya. ba kebun kami di Paya Lakap ba Limbang din gambar tu diambik. terubah nang aku merik ngau daddy ku di kuching jak gmbr nya laban cdak ka meda pengamat pasal durian tu, tang diatu udah difwd2 gmbr nya.
-marcell-

Anonymous said...

btw apai zidane, org ba limbang ngagau ka durian tu deda'an seiba @ durian kura2... -marcell-

Apai Zidane said...

Kira ka kes "pelanduk dua serupa" mih tu...

Maioh ga urang call aku claim gambar tu sida empu ga...!!!
Keni deh?

Mesti bisi bukti baru nyamai nemu!

Marcel....
Uji bai tauka kirum ka buah rian nya dulu ngagai aku baru temu, enda pia!?

Sapa bagu ulih ngirum ka buah rian nya ngagai aku enggau dawai kawat sekali nya mih empu gambar nya....

Pasal entua nuan nya,kada enda urang bukai deh? Enda tampak di peda!!!!

Anang nganu auk.......
Kirim salam ngagai Entua nuan auk.!

Anonymous said...

apai zidane, am enggau aku ke limbang kin enti nn bc pasport. aku maik nn ke pun kayu nya terus. nibuh ta berkirum2 ka buah ngau dawai enti amat ka meda pendatai gambar nya. -marcell-

shirley said...

hehe..dah famous entua nuan diatu marc..pama amat aki Eldon nya..

Anonymous said...

ukai enda my... enti agik amat ga apai zidane enda percaya, udah tu aku tau ngirum ka gmbr ti show mua entua ku ngau ya. -marcell-

Apai Zidane said...

Ni Apai Owen enda madah 'Tip' ngagai Marcell,keni ka chara ngepost comment awak ka enda ngena "Anonymous"...

Emy,uji nuan madah ngagai Marcell
keni chara...

Aku ka ngira berapa dah post comment ari iya.

Hehehehe........

Anonymous said...

nibuh ngira, aku ka proof nya nang gmbr kami jak.. aku enda kisah kati ka comment apa semua, as long as diperbetulkan, durian nya ari Limbang ajak. -marcell-

LubukBukut said...

Apu.............nama baka nya deh
Nadai kala umur aku meda pun durian bisi pansut buah.
Sampai sida rabai terkenyit meda gambar tu .
nama kabuah nya di beri nama durian kura2
Berapa taun udah pun tu tadi
he......he.......he....
teringat ka suba ngibun durian nganti ka labuh.....kati ka nemu buah nya udah mansau.???

ubit said...

auk ga neh..ari ni bulih nma durian kura2??

marcell said...

durian tu nitih ka jako entua ku laban ya kelalu baruh sampai terkura pun ulih ngau makai, nya meh ya dikangau rian kura2... jako cdak deda'an seiba. asai ya manis iga, tang berai. ya enda baka rian ti biasa ya... baka makai buah temedak enti ti mansau.

marcell said...

terima kasih ngau apai zidane laban ngadu pembetulan ba KP kita tu.. enda nganuk tang ngai ka kita alu enda nemu pendatai buah nya ti bendar. enda alah puas bergiga ba kanowit nadai ga tertemu ka pun nya...

imboh said...

tetenguk k durian ktk nya a..

marcell said...

kasih endar. am ke limbang kitai enti ka nyepi rian nya.

shirley said...

go marcell..go marcell..

ubit said...

enggau makai enggai ku..meda ka..
hehe..
ngelu pala nyium bau rian..

marcell said...

nadai bau rian tu... nya ga nyelai ya rian tu...

ubit said...

pia..ila ga nguji..

mau said...

ubit eksen jak nya madah ngai makai..hehe. ti dh d depan mata, nadai meda urg kiba kanan gik iya..

ubit said...

amt enggai ku mau..
lalu ngelu pala ku..

Apai Zidane said...

Enggai2 Apai uding he..he..he..

Apai Zidane said...

Marcell madah asai ka makai buah tempedak...

Nyamai agi makai buah temedak enti bakatu.

Kapa aku makai buah rian, bau laaa....

Ngelu pala.....nyium bau iya!

marcell said...

maoih iga bala kita ngai makai buah rian neh...

Apai Zidane said...

Ukai enggai, aku endang enda kala makai buah rian.

Enti buah langsat tau ga kirum neh!

ubit said...

kada nda enggai2 apai uding ga apai zidane..hehehe..

deRed said...

Sida ka enggai nya anang majak ka...bisi ga empa urg ka ka...Hehe.
Enda berebut...

mau said...

amat nya cipong..anang ngasuh sida ti enggai nya..tang apai zidane nang steady gak, ka iya nulong muka ke kitai buah rian, tang diri empu ndak ngau makai hehe

Well said...

maik ke aku tempoyak ila marcell.. nyamai agi enti udah nyadi tempoyak. sedapppyeee....

deRed said...

amat nya well...nya baru jadi tempoyak tekura...hahaha

mau said...

tempuyak nya baru enda nyamai..sigi enda ringat ti enda dibri..nibuh ngirum ke aku pan marcell au? hehe

marcell said...

anang irau mau. aku pun nda ngau org berebut ka tempuyak. huhu...

mau said...

nya meh marcell..nibuh pan tua..sayang tau asuh makai tempuyak mayuh2..ka amat iya makai tempuyak hehe tempuyak limbang neh

My Picture