Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Friday, October 23, 2009

Pengawa kami Duai Saritu.......Nukar Timing Belt Kerita Kancil Enggie Well

Aku di bei Well awak ka bisi ngulu ka iya nganjung kerita kancil iya laban deka nukar 'Timing Belt', ba workshop kaban aku di kampung Api-Api di Lutong, kira ari pukul 11.30 pagi datai ka nyau pukul 2.00 lemai baru tembu, iya pan lalu nukar 'lining brake ' mua.

Kira ka ungkus meli 'spare part' enggau upah ngaga nyau manggai Rm300/-.gaji aja Rm80/-. Tadi bisi ga ati deka nukar 'Brake' belakang tang mekanik madah tau enda ibuh laban pengudah ka buka, peda 'brake' belakang agi manah, udah 'spare part brake' belakang tadi lalu di pulai ka baru ngagai kedai cina, lalu di tukar kami duai enggau 'plug' kerita. Ila baru nukar 'plug' kediri ga ko aku nganu Well.............

5 comments:

mau said...

kitu gik nn well..ngadu ke servis keta wira jegit ku gak..wira jegit nya balat ndar batuk dua tiga hari tu..dah ga munyi brake wira jegti ku nya nyau baka munyi brake bas STC haha..asai ke driba bas STC nya meh tiap kali brek ..hummm pa boleh buat..wira dah jadi standard bas huhuhu

well said...

kasih ndar wira jegit nuan mau.ila meh aku kia nganjung nuan ngadu ke 'bas stc'.ni alah ngena enti brake enda manah..

ubit said...

pama cda dh dribo 'bas STC'..hehe..

mau said...

nya meh ubit..anang jeles nn..nadai dah kitai sebilik bisi besai kenderaan baka enggi aku..bas pan dah bisi neh haha diatu mayuh kaban ulh dibai nepan bas STC ku nya

mau said...

bak ia well..adu ke dia meh..jampat kitu nemuai ngagai aku alu ngabas berubat ke wira jegit nya..kasih ke aku meh

My Picture