Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Thursday, October 22, 2009

Pejalai Tuan President Kelab Ke Sibu.

Gambar Aki Unie lebuh ka di bai aku ke Piasau suba.......
Lemai kemari Tuan President bisi talipaun ngagai aku, madah ka iya diatu bejalai ka pengawa perintah di Sibu, lalu lemai kemari mega iya bisi datai ngabas Aki Unie ka agi berubat di sepital Sibu. Lebuh maia ka ngabas Aki Unie iya lalu talipaun ngagai aku baru lalu aku mega sempat bejaku nengah talipaun enggau Aki unie.

Ngumbas iya pengelama ga aku ka bejaku enggau Aki Unie, dia iya madah ka diri lalu bedau bisi insur ga, tak agi majak diri berubat mih ko ita, datai ka kemari udah 22 hari iya udah ba sepital Sibu, agi pedis asaia ko iya, laban abi ka putung ba pala patung bedau tak rangkai iga kira ka bedau gerai endar ga, lalu siang hari kemari putung urang baru ga ba endur ka bukai sepiak ka putung urang iya ka dulu agi, masuk bilik bedah pukul 4 lemai nyau lepas pukul 9 malam baru pansut ngagai Wad, nya mih ko aku enggau iya besabar mih endang gaya kitai berubat mih nya.

Meri terima kasih ngagai President Kelab kitai Apai Biby, laban ulih meri aku peluang bejaku nengah talipaun enggau Aki Unie. Ngajih ka Aki Unie jampat gerai baru........Amien!!!!


No comments:

My Picture