Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Monday, September 28, 2009

Pengawa Sari Tu ; Sain SPA Enggie Wellson & Jenn

Saritu tadi aku ngulu ka Well seduai Jenn ngagai upis Lawyer sain seduai empu SPA, kami empat tadi enggau Wat Angking.......
Daitu semina nganti semua dokumen tembu alai seduai deka "withdraw EPF"...........
Lebih dua tiga minggu agi mih kenu ko Lawyer tadi.

19 comments:

Apai Zidane said...

Enti ka nemu enggau silik pasal pengawa kami sari tu tau talipaun nanya seduai empu.

Gambar tu gambar churi, masuk ditu kada enda danu seduai aku....hahaha...!!!!


Minta ampun auk!!
Anang nganu, hehehehehe.......

mau said...

bisi well madah ke aku iya dah ka mli rumah..manah meh nya..lawa mai ku ninga dah bisi rumah diri empu..nadai kabuah enda meh beransur ngadu ngator pengidup ti lebih menyana meh..am sama kitai..maju mansang sama dalam Kays Club

Apai Zidane said...

Nuan dini meli deh....

Anang jauh auk!!!!1Malaysia.....

Apai Hendrix said...

Ti dah meli rumah....magang2. Ila kitai meli kedai...
hehehe..
Aku jadi tukay..

Apai Zidane said...

Tau nya....

Kedai ba simpang Layar.

Nyadi Tukay tukar la, 2 thn siku kini he...he..he...

ubit said...

nti kita ka ngadu kedai ba simpang layar,minta ngau ngadu lesen ba aku dulu kita..
hehe...

mau said...

au neh ubti..nibuh ngagai nuan ke ipis kin ngadu ke lesen, datai ke rumah jak minta lesen kedai ngau nn pan tau meh neh hehehe..nya baru kaban nulong kaban, ukai kaban makai kaban

deRed said...

Enda entu business ba simpang layar nya...enti ka nang ba pasar Betong din muka kedai...

Biby said...

Ku nemu apa jenis business paling laku. muka kedai 4D ngau TOTO, enti tan sri ngasoh lah =p

ubit said...

cun nama aku sepil mau neh..UBTI..
hehe...

ubit said...

cun nama aku sepil mau neh..UBTI..
hehe...

mau said...

manah meh nama ubti nya..ngicak tau kurang gik gumuk2 tu..hehe

mau said...

muka bisnis nasi ayam kitai ngau kari manuk resepi mummy wen hehe

deRed said...

Amat ko nn nya bie...nang kedai 4D n ToTo nya laku...kedai bukai lubah ka maju.Haha...

ubit said...

kedai mee saging ngau kedai buah ubi mak aku..
hehehe..

ubit said...

kedai mee saging ngau kedai buah ubi mak aku..
hehehe..

mau said...

tau nya..ruti canai digaga ari buah ubi mak well nyamai amat suba neh..tau dijual kena ngirup lemai..kedai mee saging maia pagi ari aja hehe

ubit said...

aku ndang sigi mina nulung makai aja lh..hehehehe...

ubit said...

aku ndang sigi mina nulung makai aja lh..hehehehe...

My Picture