Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Tuesday, September 15, 2009

Mr. Deepavali Mingoi Kaban Lama Taun Kelia Menya

Mr. Deepavali Mingoi
Terima Kasih Ka Pengingat Nuan Ka Kami Sebilik..........

Tu ka ulih di kingat ka aku pasal anembiak tu suba, nyadi iya tu suba nitih ka bala sida iya sebilik ka gawa di Betong, enti enda salah aku engka tak kaban aya iya kini, bala sida tu sebilik pan ukai urang bukai ga, sida iya kena kaban Apai Rubat, sama ari Lubuk Bukut Balingian.

Maia tu suba iya nitih bala iya ka gawa di Betong lalu diau di pasar Betong lalu enda jauh ari rumah sida Apai Atu suba, nyadi laban nemu diri sekaban,lebuh sama begulai di Betong, dia deh kami lalu majak ngelala pangan diri. Maia nya enti enda salah ingat aku bisi siku agi menyadi lelaki iya enggau iya maia tu menya, kada enda menyadi iya tu ka digigit kera ba jari maia kami ka pulai ngabang Krismas ari Entanak menya, agi ingat ka nuan Apai Owen?

Nyau pengelama ka begulai enggau sida Deep tu, kami nyau baka ka ukai urang bukai agi enggau pangan diri, nyau baka diri menyadi maia nya, nyadi lebuh maia kemisi sekula, Deep bisi enggau kami pulai ka Lubau, iya nya rumah lama kitai suba, lama ga iya enggau kami di Lubau suba, ngabis ka kemisi sekula bulan duabelas maia nya, maioh pengawa di kerja kami lebuh maia nya, iya pan enggau kami ngerejang getah kitai di Bukit Bait, rindu endar maianya, kami sida Apai Mashal, Apai Owen, Aku, Indai Da,Indai Gee,lalu enggau Mau taja pan Mau maia agi mit tang udah bisi endar pengingat iya ba maia tu,Apai Tuan pan umbas iya pengemit ga maia tu, tiap kali nurun pagi ngerejang getah diulu ka Apai seduai Indai kami endang gagit endar ati, lalu berebut dani pagi laban ka berumpak sapa dulu datai di Bukit Bait, lalu berumpak sapa dulu tembu ngerejang getah mega, sapa dulu abis lalu mangkung tin milo ti di gantung kami ba kayu ba atas Bukit Bait, lalu tau ngenat kadiri garing-garing nganti maia ka muat getah, chukup gaga serta chukup pengerindu lebuh maia nya, maioh getah ulih kami, laban kami enggai alah gasak bala sida Apai Didit sebilik ga maia nya, bala sida James enggau Andak.

Nyadi siti utai ti bangat ngerindu ka kami maia nya, iya nya rindu ninga tudah Deep tu bemain gita, landik endar main gita, kami selalu bemain gita sebelah tanju,di ruai, iya pan landik endar belagu, ngaga leka lagu kediri, siti ari lagu ka agi ulih ingat aku iya nya lagu "Apai Woo...".
Kami maia nya pan suah bemain mandi ke ai Layar, nyemerai lalu merau sebelah ai Layar.......

Aku enda nemu maia, ni maia kami nyau beserara enggau sida Deep tu suba, entah tak enda nemu kini penunga pangan diri agi mih maia nya, laban nyau mulai ka diri ka sekula magang ga kami maia nya, diau ba "boarding"(Bemalam ba sekula)

Engka Apai Owen bisi agi pengingat ba sentang tu, tang taja pia aku gaga endar ati laban ari blog Keranganpanjai tu mih kitai ulih betemu ba "ruang maya" baka ka kemaia hari tu.
Terima kasih ka nuan Deep laban ulih "trace blog" kami tu......suah ka agi mih nemuai ngagai blog kami tu, sama betundi mansut ka penemu diri, awak ka nemu rita pangan diri, taja kitai sama jauh enggau pangan diri. Tu mih gaya kami ngulai pangan diri sebilik, begempung lalu beserakup dalam Kays Club.

Terima Kasih!!!!!

11 comments:

deRed said...

Wonder aku...kati lagu "Apai Woo" nya? Hehe

Apai Zidane said...

Ila enti kitai sama bisi magang kitai sama ninga......

Apai Owen enggau Apai Marhsal belagu ka kitai.

Anonymous said...

dipo say...........
apu .....rai best nya flash back memory...
tang Lagu nya aku enda ingai....bisi mp3 ka?? he...he...he..

Thanks Apai Zidane

mau said...

ukai eric nya anak menyadi nuan ke kazen nuan nya deep? asai ku eric nya menyadi jennifer sebastian gending..so seduai iya nya anak madi ke kazen hehe ndak ingat ke tusut kita gik ku..ku pan lama dah nadai keep in touch ngau jen..lelengau ke iya..

p/s dah ganggam amat gambar terkini nya neh..suba slim tinggi sigat amat maia ti bujang biak suba hehehe

LubukBukut said...

mau,
Eric nya menyadi aku..
Jen nya anak buah aku.....he...he...he.

Jen ba kuching acct. ba PERKESO
seduai sama class ka ila aku minta email ia

gambar nya 2/3 year pass...he..he.he

mau said...

pia wai..saru amat meh tusut ku nya neh. ma pengawa nn diatu jauh amat merantau ngagai menua urang? dah bisi tawing kaban tauka bala rayat nn diatu? ni eric diatu deh? dini menua iya?

Apai Hendrix said...

Apupuuu...nya ia. Lama amat nadai enda ninga berita. Nya baka urg ka jejak kasih kitai...

Agi draw kartun nuan???
hehehe....

Apai Hendrix said...

Tahun berapa kitai ka begulai suba??

Apai Zidane said...

Entah! aku pan enda mih ulih ngingat ka taun berapa kitai ka begulai menya, tak benung ingat-ingat lalat maia nya......

Anonymous said...

Aku selalu mansa ruai kita tu, rindu amat ati maca utai ke ditulis bala kita sekaban, nyadi sebedau aku berandau enggau bala kita lebih dalam agi (minta ampun, aku tu nda entu nemu nusun leka jaku,laban aku tu kira generasi rebak baru). Asal indai aku urang lempaong betong, indai ching ko urang, menyadi bala sida indai kent lempaong, pelaba aku kita ke tuai nemu agi tusut ari aku tu, minta sida ke tuai ba ruai tu nusut ke kaul kitai, nda alah kumbai urang ngambu ngapa ila, malu amat. hehehehe .. nya aja ari aku.
Bubui @apaimamang .(kuching).

Apai Zidane said...

Terima kasih Apai Mamang....

Ruai kami ruai kitai mih nya.
Enti bisi anak penemu anang enggai mansut, sema enti salah kitai tau beajar-ajar pangan diri.

Generasi baru mih ke tau nampung pengerekat kaul kitai enggau diri sekaban.

Ila Tumbuh kitai baka kayu betuchung baka kitai bukit, ari nya kitai tau ka buah kenang urang, meda ari pengeliat serta pengelantang kitai sekaban ngidup ka diri sebilik,awak ka ulih sebaka enggau urang bukai mega....Amein!!

My Picture