Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Thursday, September 17, 2009

Bisi Rabat Di Lubau Lemai Hari Lima Tu (Pemati Anggas-Laki Endun)


Tak sepiak jari Apai Ninok ngenan ka babi.....ha..ha..ha..ha....

Bala Ka bisi di rumah benung kiruh endar serta tachuh berintu ka utai ka di kena nyenggai tudah Anggas-laki Endun lemai hari lima tu, siang tadi tadi sida Apai Ninok bisi nyayat babi siko, Apai Well pan bisi datai sama enggau di Lubau, kasih endar meda sida tiga, nadai bala kami sida Apai Owen, Well enggau bala sida,tu mih gaya sida, sinu ga meda anak mua sida, enti lebuh ngereja pengawa ka bakatu, tak semampai disebut sida nama kitai tiga, pia mega nama Apai Marhsal seduai Apai Gee........

Uji enti Apai Masrhal enggau Apai Gee bisi enda ka nyadi 'mangsa', Apai Ninok lalu ngaga diri laun datai ari pasar, nya mih sida selalu kena empa jaku Apai Biby, lagi kumbai sida ngakal pengawa ga, uji ti kitai tu bisi lalu nyadi endar isi sida, pengawa pan mujur agi mih di kerja,enda pia...

Tu gaya iya kitai nadai, nya baru Apai Ninok enda ulih ngelaun ka diri datai ari pasar, Apai Well seduai Apai Da ni ka di tundi iya ngapa...........

Tang taja pia, ngarap ka kita tiga ulih ngari ka semua bala kami ka enda ulih 'Cuti' auk!......
Terima Kasih!!!!!!

7 comments:

Apai Hendrix said...

Patutlah Apai Ninok enda ngetu telefon ngagai aku sari tu.

Nya meh baka sida, ti aku nadai ukai nyamai sida masong babi... Nda pia Apai Gee ??

Arap ka aku aja..
hehehe....

Apai Zidane said...

hahahaha......

Amat nya Apai Wen.

Well said...

Amat teruk ndar ga sida nadai boy seduai Apai Marshall

Enti seduai ia bisi tak sepiak jari aja kena masung babi...

ubit said...

apai inuk spiak jari aja megai babi..
amat cun

Apai Hendrix said...

Bc tel baru sida ari betong pagi tu ngasoh aku pulai. Baka nya meh sida ti nadai kitai. Ukai enggai aku tapi ;

1. Nadai urang gau aku dribo. Aku engai mai mummy wen & wen engai ka lelak.
2. Lemai kemari aku tel ngagai TAM mai iya pulai, tapi iya engai. Bc pengawa ko iya. Tu sms diterima aku ari TAM lemai kemari. "Nda ulih aku ngau nn boy..pagilak aku ka nganjong borang icats aku ka br d ambik aku pagi tu td.borang alu bdau d isi aku."
3. Pagi tu, aku bc tel ngagai apai bb ngasoh iya minta cuti 0.5 hari. Tapi nda ulih ka iya. Tak baru pulai ari sibu aku tu, ko iya. Lelak amat.
4. Dah nya aku pan bc tel ngagai Ling. Iya pan madah enda ulih, laban bc pengawa ka dikerja iya sari tu.

Arap ka kita ti di betong din meh ngari ka kitai. Iya aja. Terima kasih.

ubit said...

emk..
sama-sama..

Apai Zidane said...

Mcm2 alasan........

My Picture