Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Friday, September 25, 2009

Apai Owen Rindu Ka Pengawa Dagang

Apai Owen rindu ka pengawa dagang, rajin serta mentas bejual ka barang, macam-macam barang ka bisi di jual iya, kelimpah ari kain, iya mega bisi nyual beg duit, talipinggang, enggau iya bukai agi, enti kitai sekaban deka nguda tau tali paun ngagai iya........


Dua iko tu nyadi tukang nikal kain ka iya, endang bisi gaji tu kini?
Tu kain ti pemadu manah ko iya nganu aku, nadai maioh agi semina ka dua iti tu aja agi, enti ka nguda tau madah diatu enggai ka habis .......
Magi-magi kain nitih ka chura lalu ngeletak ka rega........
Tu iya benung ngelekat ka rega kain........bakani enda iya netap ka rega kain tu neh!

17 comments:

deRed said...

Aku ka Book kain ke kaler cokelat pegai dadi owen nya...Kain jenis apa nya?

ubit said...

aku ka book kain kaler purple ke pagai dadi wen nya..

Anonymous said...

berapa nya siti? -marcell-

ubit said...

manah ndar gamal penuduk dadi wen ke semak tangga nya..
hehehehe...

shirley said...

jual by meter ke nama kain nya?

Terima kasih..

Apai Hendrix said...

Semua kain nya dah pek 2 meter tauka 2.5 meter sebungkus. Rega iya nitih ka quality gau jenis kain.

Apai Hendrix said...

Warna purple ka booking Ubit nya, kain batik sutera. Rega iya RM16.90 semeter. Aku meri diskaun ngagai nuan, RM11.00 aja semeter laban nuan urang ti first booking dalam kerangan panjai tu.
Terima kasih ubit....

Apai Hendrix said...

kain coklat ka pegai aku nya kain sutera chiffon. Rega iya RM24.90 semeter. Tapi aku meri diakaun 50%.
Terima kasih.

Apai Hendrix said...

Marcell..Semua kain nya murah magang beri aku ka pelanggan kerangan panjai. Sapa-sapa ti booking ba blog tuk aku meri diakaun 30% ngagai 50%.

ubit said...

ok..ila ku mayar nti kain dah datai ba aku.

deRed said...

simpan dulu kain ke book aku nya...enti ku pulai kia ku mai dress ku nguntin baju terus...Hehe.

jenn said...

hm...aku pan ka booking..aku ka kain ke kaler pink n purple pegai dadi owen nya...

Apai Hendrix said...

Manah kita booking ba blog kerangan panjai sdn. bhd. baka ka dipadah apai zidane. Booking nitih ka kod ka bc ba baruh kain ti ka dibeli kita. Lebih 30 iti dah dijual @ dibook urang dalam masa 2 hari aja.
SIAPA CEPAT DIA DAPAT...

mau said...

mayuh cantek manah2 quality kain ti dijual dd wen..nyau rangka mata ..asai ka dibli magang iya ke kaler ijau nya hehehe..8 iti diambik booking ku sari nya..nadai di display laban dah sold out dibli ku haha

Apai Hendrix said...

Ni Jenn..., tak nadai sound agik. Jadi ka nuan ka booking. Pilih dia meh....(tulis kod)

Kasih ka aku....
hehehehehe......

JENN said...

auk...aku ka booking kain KOD: 0037/ 0031. agi bisi nya???mayor ner udah sold out ner.....

Apai Hendrix said...

Diatu stok nadai agi. Pelaba aku dalam ujung bulan tu ila bc agi stok datai.

Ila aku madah ka cara baka in nuan mayar, ba blog Kedai KP.

My Picture