Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Monday, June 08, 2009

Tusah Endar Bekelakar Ngirup Ngelaban Bala Liverpool

Aku siko aja ngirup TIGER......Sida empat Eksen!!!....ngirup Carlsberg, nemu-nemulah kitai, semina kediri aku iya ti MU lebuh kami ka ngirup, Well enggau Aging nadai ga datai, pedis endar sepi aku ngelaban sida ngirup........
Kami lima aja ngirup selemai nya, sida ngirup lain aku ngirup lain..........
Nyau enda berasai sida empat ngelaban aku, MU sigi enda mudah di beri sida ngirup Carlberg, biar aku kediri aja ngirup TIGER, asal meh enda ngirup ai Liverpool........
Ujung-ujung iya tu penyadi siko tu................
Siko tu pan.....tu meh gaya.......!!!!!!!!
Nya iya sida tiga...........percuma Kelvin kena rampit sida empat.
Orang Mu ka ngirup TIGER nadai nama-nama, agi ulih ngambi gambar sida iya ka nyau enda dapat agi.......lalu enda nemu diri agi di ambi MU gambar nyadi ka tanda........
Hidup MU.......!!!!!!

3 comments:

deRed said...

baka nya meh sida liverpool...ngirup ka endar lagi enda ga tan ngelaban urg..
main bol baka nya meh...main ka endar...lagi enda ga tan laban MU...
nadai endar ga penunga sida...

hehehe

Apai Zidane said...

Abis tegali sida empat gasak aku
He...he....he..MU menang aja-aja....

Anonymous said...

oooo..nemu ndar apai zidane...yo mpu tegali meh...ko ngambar tan g go kamera ba yo..ni jalai ko ngambar...sayau nadai bukti...hehe...

My Picture