Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Thursday, June 04, 2009

Meli Barang Di Pasar



Daun ruku di jemboi cina sebelah kaki lima.
Lama udah enda meda daun ruku, insap ti pemadu iya 'ekonomi'

7 comments:

mau said...

bisi meli daun ruku nya nn apai zidane dibai ke pendam apai sarinya? niang apai kalia ka amat nginsap daun ruku nya..sempat kami bala uchu ngau iya nginsap belalai..kala leboh cina enda medak ko apai hahaha..

Apai Zidane said...

Nadai aku meli...

Aku laban ka lama udah enda meda daun ruku, lalu rindu endar meda serta megai iya, nyau merening bala cina ba kaki lima meda aku, Inok ngambi gambar.......

Apai udah lama enda ngisap agi, laban takut ka indai nganu kini!!!?

Apai Ninok said...

Apai Zidane ka ditangkap cina kumbai org ka enchuri daun ruku sida bini Ahok nasip anak Ahok ngelala aku enti enda pia dah ka report anak Ahok ngagai Polis, semadi aku nyadi ka jamin.

emy said...

cipong ka ndar nginsap daun ruku maya agi mit suba..heheh..nda pia??terima kasih..

mau said...

hahaha apupu iban enchuli daun luku aku ohhh ko bini niang ah hok..nama mua nuan baka mua indai atuk, asai ke ngelala ko anak Ah Hok hehehe

deRed said...

haha...suba kelia.nemu mat jari megai daun ruku maya nya.kebendar lebih gik ka main kelita maya nya...

shirley said...

nya la..nyau kepok2 asap keluar ari idung gi mit suba nti nginsap..mayuh mat penemu.hehe..

My Picture