Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Thursday, July 22, 2010

23hb ~ 26hb July 2010: Lumba Perau Sungai Layar, Betong.

Ubit nyau sibuk ngibun perais, enggai ka di taban ka orang.........
Naka pemaioh orang ka datai meda, nyau sekut pasar Betong, kedai makai mee pan nyau penuh, jalai raya sekut laban pemaioh kerita, nyau lelak bala polis trafik nulis surat saman, nyaman kerita ka parking sebarang, nyau krem tunjuk jari nulis surat saman..........
Sayau endar enda ulih enggau begau meda orang belumba perau.......
Sekeda ari gambar belumba perau kemari............
Lumba perau tauka "Regata Betong 2010", naka mih pengerami meda orang lumba perau tu neh, ke temu aku lama udah nadai kala lumba perau ka bakatu di Betong, ba temu aku kelia menya bisi sekali iya ti agi kingat ka aku, maia agi mit, enti enda salah ingat aku.
Maia nya suba, kala di bai sida Apai bemalam ba kerangan enggau orang ngitu perau pelumba sebedau ka di bai ka Betong pagi siti, maioh ga kitai serumah maia nya enggau bemalam ba kerangan, semalam sama bejaga serta tinduk di kerangan.
Lebuh datai di Betong lalu ngaga langkau tauka kem ba tebing ai Layar, sepiak-sepiak tebing ai Layar nyau penuh laban langkau tauka kem ti di gaga orang endur diau serta enggau diau bemalam sekumbang ka maia orang ka belumba perau.
Tang ba awak ka sekali pelaba aku bisi ga kitai serumah enggau orang belumba, laban maia ka pulai ke rumah suba bisi ga aku meda perau pelumba ba stisin......enti sema sida bisi enggau, aku ngajih ka sida bisi tulih lumur lebuh ka belumba tu ila.
Ila Ubit ngirum gambar ka kitai.

2 comments:

Apai Ninok said...

Aku bici sponsor baju ka sida Perau sida Gua kasih ka ia ninga ia madah ka org nadai sponsor baju. Taun baru arap ka Kay`s Club bisi sponsor baju ka sida

Sayang said...

Oo...amat pama. Kasih sida nadai urg sponser. Beli ka baju baka enggi apai zidane sarinya pama meh...Hihihi.

Best ga nama bisi pengawa rami ba Betong din. Bisi ga dipeda urg menua Betong din.

My Picture