Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Friday, July 16, 2010

Penusah Eksiden Mutosikal Pulai Kerja Kemari.......

Tudah akih tu eksiden ngena mutosikal lebuh iya mansang nurun kerja nengah jalai muntang tauka "Short-cut", iya nya jalai by-pass ari Curtin University ngagai Kuala Baram Industrial Estate, penusah nyadi kira maia jam 6.30 pagi, tudah akih tu ka bansa laut eksiden ngelantak segi semin "round-about", lalu labuh ngagai parit, iya di temu kaban aku ka sama mansang kerja sama nengah jalai nya, nasib kaban aku nya ka ngetu lalu mantu iya serta nanggung iya ari dalam parit, dah kaban aku lalu ninggal ka iya ba tisau jalai laban beguai ka nurun kerja enggai ka laun.
Udah nya bala orang ka bukai ga mantu iya, datai ba endur kerja kami kaban aku lalu madah ngagai aku bisi eksiden ba jalai, lalu mesan ngasuh aku sama meda.
Bala kami ka seruran nengah jalai nya endang ngena mutosikal magang, laban semina mutosikal aja ka ulih nengah jalai nya, tambah mega jauh agi semak enti banding ka nengah jalai besai, jadi bala ka sama bisi ngetu lalu betalipaun ngagai polis enggau "Ambulans", laban jalai nya semina mutosikal aja ka ulih masuk, nadai mih polis enggau "Ambulans" ulih masuk deh!!
Udah nya kaban aku lalu ngambi siko ari MA (Medical Assistant)ngena mutosikal, meresa tudah ka eksiden nya tadi......
Nyadi bala kaban aku ka bukai lalu ngambi "Stracture" lalu narit ngena mutosikal, umbas iya ga penyauh, kira ka kurang lebih bisi ngagai 2 kilometer penyaug iya......akai rai ka ketawa meda ulah ka betarit ka "stracture"...........
Udah ka manggai ka tudah tuai nya tadi, kami lalu narit iya mai ngagai pun jalai ka endur kerita Ambulans enggau polis ka nganti.........
Nyau ka pukul 10 lalu baru aku datai di rumah pagi nya, tu mih pengawa ka sigi amat patut di kerja lebuh ka tetemu ka utaai ka baka penusah tu.............

3 comments:

ubit said...

lucu amt..bka ke main sula kta

ubit said...

lucu amt..bka ke main sula kta

Apai Zidane said...

nya mih......jauh endar ka narit stracture nya ngena mutosikal.

My Picture