Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Tuesday, July 27, 2010

Banci 2010...Piasau Saritu, Senadin Udah Kemari.

Dua iku indu datai tengahari tu tadi, benung aku bisi bejalai ke Piasau, bala sida Boss pan bisi ga, laban ka agi belelak pengudah pemulai ka raun ari menua Thailand kemari, lalu bedau ka nurun gawa dulu ko iya, agi ka ngenat ka isi dulu......
Tu iya gamal pom ka di isi.......macam-macam utai ke tanya, berapa buah kerita?, bisi komputer? nya entara utai ka di tanya sida, seduai ka nanya tu nemu amat ga, landik endar, engka laban udah di beri training kini! Nemu amat berandau nanya kitai.
Banci ba rumah aku, udah kemari, aku enda ulih ngambi gambar, tak nadai ka ngembi gambar ga maia nya, nasib amat ga aku bisi ka Piasau saritu tadi, nya mih kabuah aku deka ga ngambi gambar, awak ka bisi dikunsi ka kitai ditu, ka pengingat dudi ari ila........

9 comments:

mau said...

auk manah meh nya...padah ke nadai memagang utai hhaahha..ambik nemu pemerinsa kitai hehe

banci ba kk pan udah..nyau kali kedua ti datai ke rmh laban keterubah datai nya, kami duai anak petara dah keluar rumah maia nya suba..kali kedua datai nya semina anak petara jak di rmh...nadai mayuh utai tanya pan..borang pan nadai meh nunjuk ke anak petara..interview ari luar pintu grill jak..engka laban enda berani meda "pantang/tattoo" di lengan anak petara meh tudah indu banci nya..mina nanya sekejap ajak pasal apa pengawa n brapa iko diau di rmh..hahaha..

Sayang said...

Mau>> ga seduai bedau bisi rakyat deh...peda enti bisi nambah rakyat taun nyin ila...lama iya datai interview dudi ila...hahahaha

Baka aku nang nadai datai lalu urg banci ke rumah. Hahahaha. enda itung urg kami serumah jadi rakyat Malaysia.

Anonymous said...

ba kami di lutong last 2 week..benung nuchi kereta tudah aku ngena baju charik indu nya datai..awak ke sida ngumbai aku org gaji..cun2 aku kediri km duai adood n aki di rmh..adood nya meh melayan indu nya ba luar gate..hehehe..

emy said...

komen ba atas nya aku empu..haha..

ubit said...

haha..ngi km duai mak aku,ulih ku nambit pintu..kumbai km org ka encuri krta..ga sduai ya dlm keta,suah ndr mansa,nda ga pnsut.nxt day dtai,nmu nya tak jiran blkg rmh ke manci..haha..
Syg: kai nma,lbn jiran nn diak org vitnam kah?hik3..

Apai Zidane said...

Hahaha.....

Kasih mai ga, nasib enda talipaun ngagai polis....

Agi bisi ga orang enda mereti pasal Banci tu.

mau said...

cipung dikumbai indu pilipin bakekang hahaha..pembanci nya malu ke ubek nya alai enda berani masuk rumah kita..imy amat pama gak nyadi urang gaji neh kategal enggai ngelayan pembanci..anang enda ahh..enda ampit masuk statistik kita ila...

Apai Zidane said...

Enggie Sayang....

Siko aja, enda ibuh kira pan tau mih, kira "Free"...aja.

Enti baka bebagi pemakai, nyampau ni ga dempa tudah tuai...hehehehe!

Sayang said...

Nang sigi amat...hehe. tau nibuh di itung. Apai zidane nyangkung ku tau meh.

My Picture