Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Wednesday, August 12, 2009

Streamyx Aku "Line" Iya "Down" Dua tiga Hari tu.

nyau alah aku gasak sida nyadi commentator diatu.........

TOP COMMENTATORS

  1. Mau (275)
  2. Ubit (223)
  3. MilSayang (220)
  4. Apai Ninok (218)
  5. Apai Zidane (190)
  6. Apai Hendrix (116)
  7. Emy (63)
  8. Shirley (48)
  9. Imboh (36)
  10. Ninok (19)
Tu iya modem streamyx aku........nyau enda ngetu-ngetu klip-klip api iya ni ka nyadi........
Udah tiga hari aku enda ulih "On-line", laban streamyx line di Kawasan Senadin iya empu system "down". Tiap hari aku talipaun ngagai Celcom, ngeripot ngagai sida, taip kali talipaun endang tak seruran di asuh nganti dalam kandang 2 hari bekerja, nyau belaya aku enggau sida, nyau tiga iti lumor repot aku di beri sida, pedis endar ati aku gasak Celcom tu........
Baru lemai tu bala sida Celcom datai ngadu ke ba simpang jalai lalu datai ke rumah ngechek aku empu modem enggau Komputer, tang ukai aku empu barang ka jai, endang sida empu line ka "down". Bendar endar aku nganu Tecnichian sida tadi.

27 comments:

Apai Ninok said...

Anang tak lalu ka nganu orang tegal streamyx ka nadai line.Anang mangah nyamai meh nelap

Apai Zidane said...

Nya meh.....

Sekumbang aku ka nadai, nyau nyadi Apai Owen ngumin ba ditu.....

Pengudah aku tilik-tilik...ni enda majak nyadi iya peda aku deh, laban Apai Ninok bisi di Kuching, lalu besai kerigang iya, lisin mati lalu idup baru....hahahaha.....

Apai Hendrix said...

Anang pia meh..., bc isu panas ni enda ka komen.

Apai Hendrix said...

streamyx nya ukai under celcom tapi under telekom. Ti broadband baru celcom. Nuan tak nganu urg sebarang...

Apai Hendrix said...

uji tak ngena broadband lalu meli handphone baka aku baru seka ati online. Dalam kereta pan ulih online.......

Apai Ninok said...

Streamyx brand bansa enggi nuan nya endang bansa enda tan.

Apai Zidane said...

Idup endar isi iya meda nuan datai di Kuching.....

Minggua baru Apai Biby bisi ke Miri, nya baru kami tiga Well ngurut kaki baru...hehehehe!!!!!!

Apai Ninok said...

Ukai agi nyau sekerat isi ia nambah nunda ka jako orang. Tambah mega Mummy Owen nadai nyau travelling ka Sibu.

Lemai kemari kami duai bai ia makai Bakuteh ba Go Fun Cafe endur sida tiga imboh ngau Well suba

Apai Hendrix said...

Tu ukai pasal ngurut kaki, anang ngericau. Moderm baka engi nuan nya enda manah. Meli moderm wireless, jenis tenda bru manah.

Apai Hendrix said...

moderm bka nya free ni nda ka jai. Padah ngagai may, nemu iya nulong nuan.

Apai Hendrix said...

Tapi aku rasa streamyx nuan ujai jai, tapi bc hal bukai pelaba aku. Eksyen aja mdh ka nda ulih online......

Apai Hendrix said...

Udah berita ngadu gate boss ari nya lalu nadai meda nuan agik. Kada nda kena siasat SPRM. Hahaha........

Well said...

ukai streamyx ia ke jai, line ia di putus ke sida telekom laban 3 bulan tu udah enda dibayar...jgn marah ha...

Apai Ninok said...

Ha..ha.. amatnya well enti enda dibayar ni enda diputus ka orang dah nya ka besalah orang madah ka line jai.

Kontraktor dah kelalu maioh untung ngaga gate rumah Boss.

Endang sigi baka, lalu ngaga helah bukai ngambi ka org ndai perasaan.

Apai Zidane said...

Majak nambah kerat isi iya neh,lisin idup baru....

Apai ninok bisi, Indai Owen nadai ga....,

Jampat endar kaki ka penat gasak, enti kami duai Well, semina nganti Apai Biby datai, baru mai ngurut kaki baru...hahahaha!!!!!!!

Apai Ninok said...

Nadai jalai nambah isi, ngasoh ia enda mindah agi Mummy Owen nadai, bisi ini Owen datai ari Sungai Arus ngasoh ia besirat agi iko baka ukoi. he...he... jangan marah.

ubit said...

manah mh streamyx jai..ulih ga ngawak ke apai inuk myh gi komen..hehehe..

deRed said...

Apai inuk sempat ngabas cousin iya ka sakit ba Batu 7 dia sekumbang ka di Kuching...hihihi

Apai Ninok said...

Anang kelalu ga kita ngaga aku bakanya kapa aku ka ngabas nadai dalam kamus aku sidanya.

mau said...

ni bagi cousin iya ti sakit di kuching diak? nadai ninga pun..sanggup cuti kategal ka ngabas kin piak? ;)

ninok said...

kahkah...nemu ndar sayang ka rita aya ya..hiihi..nda ngabas ya nn??haha

ubit said...

kasih mau nda nmu aya ya teddy msuk spital piak??

ubit said...

uji inuk tnya kta,nmu ya.lbn ya bc ngau org ngabas kin..hehehe..

deRed said...

Berita nang pansut ka urg ba TV3 nama kebuah enda nemu...zaman IT diatu.hehehe

mau said...

ninuk nang sentiasa ingat ke kaban pan, nya alai nemu ntik bisi kaban sakit alu nemuai iya ngabas,,kala leboh imboh bisi di kch pan tau meh ngau ngabas ayak iya skali hehe sama kita tiga ubit, imboh n ninuk..

ubit said...

imboh tau bejarit ke agi,laban ya smak agi..nda pia?

terima kasih..

ninok said...

kati ke nda nemu deh...ga ubit salu mat ngenang aya ya...hehehe..imboh nang udah diasuh aki sibu ngibun ya din...hahaha...nda pia ubit???

My Picture