Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Monday, August 31, 2009

Kuiz Ari Tuan Song........

1. Nama utai di pegai Tuan Song tu?
2. Berapa umur Tuan Song maia tu?
3. Dini endur Tuan Song begambar?

Perais Reload Rm10/- .....sama enggau enggie Apai Owen!!!
Sapa dulu nemu nya mih ka menang.
Sangka dulu neh. Terima Kasih!!!!

43 comments:

Hendrix Owen said...

jawapan aku
1.pangal
2.13 tahun
3.ba bilik

ninok said...

no. 1 : panggal but sayang
no. 2 :13 tahun
no 3: ba bilik no6 di lubau. bilik apak wai..

nda pia???

Tuan Song said...

Terima kasih aki bill. promote gambar aku...anang jeles...

Tuan Song said...

saut owen...

ubit said...

1.panggal but sayang
2.13 tahun
3.ba lubau

mau said...

saut no.1. panggal but sayang
saut no.2. 13 taun
saut no.3. bilik pangking aki boss,sadau, rmh lubau

ubit said...

uji kita merati ke gmbr nya mnh2,ukai tuan song megai panggal nya..

ubit said...

tukar baru jwpn aku.
1.panggal but sayang
2.12 tahun
3.ba lubau

mau said...

ku ka meh nukar jawapan hehe

saut no.1. panggal but sayang
saut no.2. 11 taun
saut no.3. bilik pangking aki boss,sadau, rmh lubau

p/s nya meh ubit, bisi jari Nang Nak nya..ichakk hehehe sapa ndak empu jari nya neh? ku nemu tang enggai nyebut

deRed said...

Soalan pun salah.Hihihi
Soalan 1:
Ukai Song megai utai nya.(Tungok jari peda dulu)

ubit said...

Mil Cha Yang,ukia tungok jari,tunjuk jari..hehe
ku nmu meh spa mpu,tang ku enggai mdh..
hehehe...

ubit said...

aku nyau salah taip.ukai nyau nyadi ukia..hehe..

Apai Hendrix said...

Sapa sida ti sponsor kuiz tu..
Ukai aku..anang saru. Enggai ka kita claim ngagai aku.

Aku rasa Apai Zidane sponsor kuiz tu. Uji nanya iya dulu.

deRed said...

betul lah beth...aku ukai madag tunjuk. tungok(arah nundo ko laut) haha...Enti jari song enda patut tungok ke lear jari...tentu ke dalam.

ubit said...

hehe..oo pia..nma lear n madag nya???hehe..

deRed said...

Keba nuan ka endar mantah utai ka type aku nyau salah belama...hehehe

ubit said...

nya meh,nyau tersasul..
hehe...

ubit said...

borinx ndar.ndai org lalu gai ruai..kdri aku aja dugau2 ditu..

deRed said...

nya la nuan...uji download MSN ke...YM ke...enda lah nn boring. Kami sidak imy enggau imboh bendar endar nanam ubi randau ba ruai kami din. kasih nn dugau2 kedirik nadai urg ngerandau...hahaha

mai said...

no.1:panggal but sayang
no.2:10 tahun
no.3:ba bilik apak wai,rmh lubau


aku nyangka aja aku nda nanya ya......

ubit said...

lama ku dah nda ngna MSN..hehe..ba ofc ndai MSN..

ubit said...

nti saut kena,ngagai sapa kitai ka claim perais deh???

saging said...

jawapan:
1.panggal but sayang
2.12 tahun
3.bilik pangking apok wai ba lubau rmh malang apai didit.

Apai Zidane said...

Ngagai aku.....Apai zidane...
Amat enda bula, tang peda aku lalu nadai udah betul magang iya ka udah.

gee said...

jawapan
1. nadai megai utai
2. 10 tahun
3. bilik tindok atas sepiak bilik auntie yang no6 lubau baru

ubit said...

1.nadai megai utai(peda jari dulu)
2.10 tahun
3.ba pangking sadau apok wai ba lubau

ubit said...

1.nadai megai utai(peda jari dulu)
2.10 tahun
3.ba pangking sadau apok wai ba lubau

mau said...

sapa ka perais minta jawapan ngagai mau..hehe..ku bisi gambar tuan song nya..dah temu tarikh kemaia n dini begambar nya

ubit said...

enggi aku betul neh mau..
beri ngagai aku ajalah perais nya..
hehehehe....

mau said...

agik bisik salah n enda lengkap saut nuan nya ubit..perais ukai claim ba aku..ba apai zidane ti sponsor perais nya..ku mina bisi jawapan ti betul..hehe

ubit said...

enggai agi ga ku nyaut..hehe..
nda nmu ka nyaut agi tu..

deRed said...

Aku nama dah abis kuiz tu gambar tu enda ga buai kita ka mogok aku...
Baka sida te ko endar Mogok nya meh. Urang dulu saman ku ninok...laban iya dulu meri jawapan yang berkaitan dengan isu-isu sensitif tu.

ubit said...

haha..amt nya..
ku nyukung..
tapi ang nyaman aku..
hehe...

deRed said...

Asal ku bisi meda nama ku ba jawapan kita nya...kita nya meh man ku ila.
No.1 Ninok
No.2 Ubit
No.3 Mau

Siap kita 3 ila...

ubit said...

haha..mogok ga kami 3 ila.
mogok enggai kawan nuan..
hehe...

deRed said...

aku baru tau madah enggai kawan kita 3. Mogok! Mogok!

mau said...

nama kabuah ka mogok deh..ukai nya ngasuh kenyang hehehe..utai dikejaku kami tiga ninuk enggau ubit sigi amat neh, ukai nya bula.

panggal nya nang panggal but cipong gak..anang malu meh ngaku panggal bucuk nuan nya..jaik pan gamal dalam gambar nya pan nang "yau" nn meh nya hahaha

ubit said...

haha..amt ko nuan nya mau..
ka ku mdh ke enggi aku,ukai ga..
hehe..
jgn marah...

ninok said...

ooo....ni tau knya cipong...ukai salah kami cda mau n ubit nya...song ke meri kuiz nya kami smina ka ngulih ke perais ya jak..hihi...ni tau nn mogok gai kami 3 tapi nti ka mli perais ke kmi 3 tau lah..haha...

mau said...

gamal bajik dah besai dara dah indu nya tang agik bisi panggal but "yau" bucuk haha sapa neh

Hendrix Owen said...

enda guna di nya song

Hendrix Owen said...

aku bc game ps3. bila nuan kitu deh?

Apai Zidane said...

Jawapan kuiz hari raya baru madah....

Pajak sangka agi lah...

My Picture