Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Wednesday, August 19, 2009

Lawatan Ketua Pemuda Kays Club ke Cawangan Betong

Oooo.....salah endar nya, nama tak enda bebaju deh!!!
Lawa endar sida......Civas atas meja neh..........
Helloooo...........nama aku Lintu........nemu kita?
Liverpool neh.........!! auk......liverpool meh tu!.......baju enda sebaka, ni enda "Walk Alone" deh!!

51 comments:

ubit said...

cantek nyer....lyntu..hehe..

ubit said...

ni ya ka bebaju..smua ke bebaju nya liverpool magang..hehe..

mau said...

apupuuu canteknyee lyntu..mesti daddy iya lelengau medak mua cute anak dara lyntu iya nya diatu neh..muahmuah lyntu

mau said...

nama rumah apai well pan alu macam sakit kuning jak...peminat ngau ninuk tai manuk dah? dinding ngau gambar alu kuning je..

Apai Hendrix said...

ubit said...
ni ya ka bebaju..smua ke bebaju nya liverpool magang..hehe..

Amat ga...ni tudah tuai ka bebaju. Sida ngena Liverpool magang.

Apai Hendrix said...

Arap ka LIVERPOOL menang malam legi. Pukul 3.00am legi ngelaban Aston Villa.

deRed said...

rumah chealsea nya...hahaha. tang liverpool ngau Mu ka diau dia...engka mina indai well jak chealsea...nya alai dinding kaler kuning.

Apai Zidane said...

Kirim salam aja Liverpool.....

Menang apa demalam? nyau ngasuh alah baru 3-1 gasak Aston Villa....
hahahahahahahaha!!!!!!!!

Sayang salah ga nyepil Chelsea...
.....(Chealsea)Hehehehe.....!!!
Mau salah ga nyepil Liverpool..
...(Liverfool...hahahaaaaa!!!!!

Man.Utd....tak nyamai endar nyepil, tak semina MU aja urang udah temu.
Enda pia?
Terima kasih auk!!!!

mau said...

hehe pengawa MU kan senang dikereja..ulih magang urang rinduk nyadi MU hehehe

ubit said...

MU utk Mil & Ubit kh???hehe...

ubit said...

kasih mt liverpool.aku ngarap ke cda mnang,nda ga..ukai nma,lbn MU pan kala alah bka cda ga.tp ukai 3-1.kalah 1-0 aja...

ninok said...

ukai salah sepil nya..sayang klalu laju naip...
MU...lok...kakah...ney ubek???

ninok said...

mau jeles aa mda rumah apai well kaler kuning...kahkah...nyeeee...canteeeknyeeeee..hihi..

Apai Hendrix said...

Dah meli dompet aku..nuan ubit. Terima gaji ogos tu meli dompet aku. Bc ba apai ninok.

Kasih ka aku meh....dah ga Liverpool kalah demalam.
1-3 gik, home gik....

Apai Hendrix said...

Imboh dah meli dompet aku....
Terima gaji tu tadi lalu meli ia..

Terima kasih, Tan Nia Moh.

Apai Hendrix said...

Malam tuk lagi ka ngagai batu 10 muka gerai malam, enda jauh ari supermarket UNESCO.

ubit said...

nda ku meli dompet..sori auk..ku dah nulung apai inuk ngelaku ke dompet nya ari nya..nya aja meh sumbangan aku.

terima kasih

deRed said...

Nama dumpet jual kita nya?hehe...iga ga enda laku. lapa enda ambik gambar promosi ka ba KP ditu. ila ku pulai kuching Hari Raya tu meli enti manah...hahaha. dah nya beri gai pai Ligogng tau??

Apai Hendrix said...

Dompet...kulit kuda. Manah nya.
Lebih 50 iti dah dijual aku...
Ila nuan meda, nda patut nuan enda meli.

Kasih ka aku, bah... Dah ga Liverpool kalah malam tadi.

Apai Hendrix said...

Beli meh ubit...beli siti. Kasih ka aku....

Ti engai meli dompet, meli hand bag ga...maioh manah bai apai ninok ari nya.

Apai Hendrix said...

Kain pan bc aku nyual....
Kain sutera...kena ngadu baju ngabang Hari Raya ila...

Meli kain ga..nuan ubit. Kasih ka aku meh....

Syang tau meh meli....

shirley said...

hehe..kasih mat ninga kaban liverpool nya ka bisnes..brg klalu mar dijual,ni nda nyau pikir 2 3 kali ko mli ia.ulih ngeloan brg kita nya ka?

Terima kasih.

ubit said...

emy org liverpool deh mdh ke brng nya mar..amt mar handbag nya..ttengok ku mda..hehe..

mau said...

ala murah je..loan pun bole..3x bayar hehehe..bole bah kalau ko..hehe

Apai Hendrix said...

Hand bag nya ori ni enda mar...bc ka murah rega rm-30-rm40 tapi ukai ori.

Tau loan...nda ngawa. janji meli 2 kali bayar pan tau. 3 kali bayar pan tau. Janji nulong aku melia aja...

beli siti meh emy...nuan ga dah kerja. Kasih ka aku meh....

Mau...tau meh meli.

Apai Zidane said...

LIVERPOOL: Rafael Benitez melakukan sesuatu yang sukar dipercayai - menuding jari ke arah kapten, Steven Gerrard dan beberapa pemain senior lain sebagai antara punca yang menyaksikan Liverpool tewas buat pertama kali dalam tempoh 21 bulan di Anfield.

Nama Penyadi Sida Tu Neh!!!!
Dah enda ngaammmmm!!!!........

Apai Hendrix said...

Rafael Benitez ka letak jawatan...
Dah enda ngam gik..

Meli dompet aku ajak nuan...
Manah amat..Manah ka Nuan..
Apai Ninok dah meli.....
Apai Bibi dah meli...
Imboh pan dah meli.....
Semua bala ti ba kuching dah meli magang2...
Arap ka nuan ka meli ga...
Nyokong produk ari aku.

Apai Hendrix said...

LIST BARANG KA BC DIJUAL
1. Dompet lelaki
2. Dompet indu
3. Dompet anak mit
4. Hand bag
5. Kain Sutera
6. Kain batik
7. Keychain MU
8. Keychain Liverpool
9. Keychain Arsenal
10. Keychain Chelsea

Sapa2 ka meli tau email @ datai terus ngagai

Manager,
Kerangan Panjai Sdn. Bhd,
No. 33, Lot 5660,
Jalan Mustafa,
Desa Ilmu, Kuching.
joochua09@gmail.com

deRed said...

Haha...amat pama sida Liverpool bejual.
Tukar profession sida.Hihihi
Gambar chunto nadai dipandang ka ba blog ni nemu manah ke enda. enggai meh urg meli...hihihi

Apai Zidane said...

Maia kemisi sekula tu nyau majak nyadi endar iya bejalai ka pengawa bedagang iya....

Enti ditu di Miri di kumbai kami sabat........

Bangla!!!!!......

Chun pengawa nuan tu, laban tau nambah ka penatai pemisi.
Aku setuju, tang aku nama bedau meda enggai meli,dulu ga meda baru meli.....enda pia!

ubit said...

amt ko sduai nya.aku udh mda dompet tang ndai ati ka mli..handbag nya ke mnh ndar..rega pan mnh meh..hehe..ila cuti raya tau nuan ngsh org mai kain sutera ngau batik gai betong..ngka bc ke narit ati aku meh..hehe..

terima kasih
you'll not walk alone..

deRed said...

Hihi...amat nya. Nadai chunto ni ka meli.Iga ngemar nya handbag? Anang Sale Hari Raya ka?

deRed said...

Hihi...amat nya. Nadai chunto ni ka meli.Iga ngemar nya handbag? *Nadai Sale Hari Raya ka?

p/s: Salah type tadi.

ubit said...

amt mar beg ke ka beli aku nya.RM199..

mau said...

ku pan sekumbang dah nama bisi nama cina tok pan bersemangat amat bedagang gak..

ku nyual 2 purse n 1 handbag demalam ngagai kaban ku..saja2 lelong gitu je..menghabiskan stok laban anak Petara dah komplen madah mayuh amat handbag n purse aku di umah tang nadai dikena hehe ..so apa lagi ..ku pun bisnes le RM100 untuk 3 iti beg neh..nya pan pama meh duit kena ngidup ke nyawa bulan tok..

mau said...

ku pulai ke sarawak tok ila ka nyual handbag, purse, baju keja ngagai bala kazen2 n auntie2 ku meh dia..engi aku murah jak..enda mar..rega bajet lelong jak hehehe..

Apai Hendrix said...

Ila aku ngambar lalu email ngagai Apai Blog...sabar dulu meh. Barang2 aku agi ba apai ninok...agi ba betong.

Well said...

nadai ngawa boy enti pasal ngalaku ke barang ka di jual nuan.01/09/2009 tu aku ke kch nulong nuan ngelaku ke barang nuan.enti org liverpool minta tulong, nadai salah ga org MU nulong.nda pia???

mau said...

au well..lawa nuan enggai offer diri nulong aku nyual barang neh..mina apai wen jak neh. anang milih2 bulu meh, sama diri menyadi kami duai apai wen, sama anak apok wai nuan.

jai ndar nuan ngau aku diatu neh.iga enda sinu nuan ke aku ti
1KK neh.au iya, enggai kawan ku agi iya laban ti udah bisi harta rumah baru

deRed said...

Aku bisi meh bisness. Warehouse sale ku pulai raya tu ila. Buy 1 Free 1. Hihihi

Aku ka join venture bisness kain batik enggau daddy owen pulai tu ila. Enti mujur ngiga client dituk dulu sign agreement kami duai ila.

ubit said...

bisnes magang apek ngau amoi tu..hehe..
ila kami sebilik bisnes mee golong,bubur,ubi and mcm2 ada..hehe..

Apai Hendrix said...

Cuti tu ila aku pan ka mai saging & the geng bisnes nuci kereta ba bdc ditu....

Aku dah meli gan pressure...
SHOW WASH....

Apai Hendrix said...

Sambil2 nya muka gerai mee gulong....
Urg nuci kereta seraya ka nganti tau makai mee gulong dulu...
Ok..saging..

mau said...

famili apai well endang tau muka bisnes makai laban cukup rinduk makai sereta landik berapi..mayuh resepi famili sida tu sebilik..ku cukup nyukong ku pengawa bisnes sida apai well sebilik.hehe

ninok said...

ooo...muka bisnis magang kita ney...hihi...ila ga ngasuh dd nyual ikan masin buntal ga...haha...

ninok said...

ubit amat tau mli kain nya boy...kna ya ngabang gai masini raya tuk ila..haha

imboh said...

bisnes2..pening kepala aku! ambi course bisnes ambi k nyepi asai..haha

ubit said...

inuk ndang ndai runding bukai..selalu ka gai masini aja2..hahak..mntang2 rmh cda semak..nda pia??
terima kasih

ubit said...

inuk ndang ndai runding bukai..selalu ka gai masini aja2..hahak..mntang2 rmh cda semak..nda pia??
terima kasih

ubit said...

inuk ndang ndai runding bukai..selalu ka gai masini aja2..hahak..mntang2 rmh cda semak..nda pia??
terima kasih

Hendrix Owen said...

nadai guna liverpool dah no 10 hahahaha

My Picture