Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Thursday, August 20, 2009

Lemai Tu Enggau Urang Rabat Nyenggai Limbon Ak Utot Di Pujut 7


Udah dua malam bejurut aku enggau urang kia, taip malam nyau pukul 2 pagi lalu baru aku pulai, malam ke terubah kami duai Well, malam tadi iya enda enggau, semina besemaia aja ka datai tang iya lalu ga datai, laban iya kerja pukul dua lemai.

Nyadi malam tu kami duai besemaia kia baru sama enggau urang nyenggai, maioh endar bala ke datai, nyau rindu meda bala, laban tak semua ka datai nyau ka di kelala magang, bisi ka lama udah enda kala betemu, lebuh maia ka bakatu nya betemu, lalu maioh mih cherita lebuh ka berandau, utai di irup pan maioh ga.

Baka gambar bisi ga aku ngambar mimit , tang aku bedau ulih "Upload" ditu dulu, gambar aku ka enggau urang nyimpan iya malam tadi. Nganti udah di anjung ila baru aku "Upload".

7 comments:

mau said...

sapa urang nya? kaban kitai ke hehe? almaklumlah nda ngelala kaban..ke dikelala aku bisi kaban ku ti senior maia skula ITM Kuching suba..ntik urang nama limbon nya, urang batu lintang, layar..

mau said...

limbon kaban ku nya indu..hehe..tusah zaman hik hok @ hip hop abad ke 21 tok..jantina tusah ka dikelala ditemu samada indu ke lelaki..baka boy sida imboh nya meh hehe

ubit said...

kaban nuan meh nya mau..org batu lintang indu nya..

mau said...

ohh yakah ubit? bala kaban sida vincent sawat nya..asai ku kena ibuk iya ke bakanya..kasih amat ntik nya tak iya deh..nang bisi sakit ke?

ubit said...

auk.sakit meh..kanser

mau said...

apupu ..kasih amat neh..sinu ngenang..manah amat iya ngibun ngintu kami nembiak ti raban nembiak iban skula ari menoa betong suba nya..

ubit said...

nya meh..lama ya dah sakit.

My Picture