Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Friday, May 22, 2009

Aya Pipit Machal ( Aki Unie Pulai Enda Madah)


































































Aki Uni pulai ke Betong nadai madah, aku baru nemu pagi tu, nya pan lebuh maia kami duai Apai Tuan pagi tu ka ngambi iya ngagai sida Kibak, datai din meda sida nadai di rumah, aku lalu talipaun ngagai Kibak, dia Kibak lalu madah ngagai aku iya udah mupok pulai ke rumah ngena bas malam tadi, tekenyit endar aku ninga iya tak pulai enda mada, tusah ati aku berunding ka iya tak pulai kediri ngena bas, sinu ga endar ka iya, kasih tak pulai kediri, kami enda sempat meri iya anak belanja, enda nyangka iya tak pulai enda madah.
Pagi tu mega aku talipaun ngagai indai Da, madah ka iya udah pulai malam tadi, tang nyetuk ngagai pukul 10 tu tadi lalu bedau datai ko indai Da, enti malam tadi iya angkat pukul 8 malam enda patut enda datai ga ko aku.....
Kira nyau pukul 10.30 tu tadi indai Da lalu talipaun ngagai aku madah ka iya baru datai di rumah laban terus di bai bas ngagai Pasar Betong dulu ko iya, aku pan bisi bejako enggau iya, tang laban iya ka enda tentu ninga mar endar di bai bejako, iya semina madah kediri udah datai ngagai aku, aku enda nemu chara ka bejako agi, deka aku nganu iya laban pulai enda madah, enggai ga aku, ukai iya tak anak mit deh.....
Tang 'syukur' munyi ko laut, iya udah datai, aku tak agi belala endar begulai enggau iya ditu, apin sempat mai bajalai kia-kia laban ka gawa siang, aku nyau gawa malam iya ga pulai.
Nyadi ngarap ka iya majak gerai segerai lalu nyamai serta lantang baka ka nyau nyambut Gawai tu. Salam Gayu Guru Gerai Nyamai Ngagai Iya, ketegal iya Aki/Ini/Apai/Indai/Aya/Ibuk Kitai..........Enti enda kitai sapa agi, enti enda diatu kemaia agi.......Terima Kasih.

5 comments:

mau said...

anang meh sinu..engka beguai lelengau dah ka pulai ke lubau kin, alu adai ingat ka madah ke kita ti di miri dia gak..ukai nya iya bisi talipaun ti urang nadai nyali madah ka kita bagi pihak aki unie deh..asal dah selamat gerai datai di menoa pan dah manah meh nya..

landik mentas endar indai zidane nguntin bok aki unie..dah nyadi taukey salon kah diatu? manah meh nya

Apai Zidane said...

Untuk jimatkan kos...

Enti ba kedai guntin enda kurang ari RM8~RM10 bayar iya....

Apai Hendrix said...

Bc lah nya. Aki unie orang liverpool. Ti kelalu lama di MIRI takut ka dibeli manager MU...

Hahahaha...

ubit said...

aki uni ke selulap plaba ku.nya ia pulai nda mdh..nda pia??

mau said...

selulap enda jauh ari rumah lubau meh nya hehe

My Picture