Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Wednesday, May 20, 2009

Calon Ketua Putera Kays Ari Kuching Baru Ka Kimpin

Apai Ninok (Timb. President)) Enggau Calon Ketua Putera Kays Club.
Maia ka nulong kimpin ba Kuching suba, bisi share mimit.
Tang undi seduai agi alah gasak undi Saging diatu,
Arap ka seduai suah agi turun padang kimpin, anang nganti maia bisi pengawa baru ka kimpin, laban enggie Saging tak tiap-tiap hari kimpin ari suba datai ka diatu. Ngarap ka sukung President enggau Timb. President aja bedau chukup nya.

18 comments:

Apai Hendrix said...

Amat ga nya.... anang meri malu orang kuching.

Ti enda cukup peruntukan kena kimpin madah ka aku...enda patut kalah laban saging.

Apai Zidane said...

Ha..ha..ha...

Peruntukkan enda di approve Tuan Pengerusi....

Bajet agi kena tan....

Apai Hendrix said...

Apai Zidane benong online kah?
Nemu nuan sapa orang online ari Teluk Intan?

Selalu aku meda cawangan ari Teluk Intan bekimpin..

Apai Zidane said...

Sapa enda ari teluk intan nya...?

Terima kasih aja meh....

Kaban kitai meh nya.

Anonymous said...

Bala kaban ka online ari Teluk Intan nya uji nuan madah ka diri.

Terima kasih.

Apai Zidane said...

Ari Teluk Intan Perak....

Iya ti di temu aku semina Gawan aja ka kerja din, nyadi soldadu....

Engka tak Gawan kini...?

Uji madah ka diri meh kaban...

Enti Gawan Nyamai ga nemu!!!!

Apai Zidane said...

Enti ukai Gawan engka Datuk Nizar enti enda ukai Dtk Zambery...

He...he....he...Sivakumar kini????

tam said...

meri cdak ke biak meh megai jawatan nya...aku nang sigi ngundu saging...hehehehe

mau said...

kaban kitai meh nya..anang jak kaban makai kaban..ti kaban nulong kaban nang puji Tuhan..

Apai Zidane said...

Tam ga takut ka Aging...

Nama aging dah bejaku ni cda ka bemunyi....

Apai Hendrix said...

Ko Tam "meri cdak ke biak meh megai jawatan nya...aku nang sigi ngundu saging...hehehehe"

Ko Aku "Anang meri peluang ngagai orang...Ila tua kimpin. Nadai Saging nya..Ti batak tali nadai kitai meri peluang... Peda nuan suba kaki Roy pan nyau terangkat..."

Apai Hendrix said...

Sori...enda ingat tadi.
Pesan tu dituju ngagai orang ba teluk intan. Ti bc online anang enda ngundi aku (Apai Hendrix Tauka Apai Owen). Ti menang ila aku berunding ka nuan.

Terima kasih.

Biby said...

haha aku nemu sapa salu live telecast ari teluk intan...

Apai Zidane said...

Dah temu...

Ha..ha...

Setiausaha sulit Dtk Zambery MB Perak......

Apai Ninok said...

Aku nemu orang di Teluk Intan nya. Ia diatu benung Khusus Induksi di Perak.

Ubit said...

Sapa enda nya kini engka tak bini Gawan.

Apai Zidane said...

ngka amat....

Bini Gawan ka nyadi askarrrrr.....

Apai Hendrix said...

Lemai tuk apai bb bc bejalai ngagai BDC. Aku nemu sapa orang ba teluk intan nya....tapi engai madah ka kita.

Teka teki dah terjawab...

My Picture