Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Monday, May 25, 2009

"Selamat Hari Gawai 2009 Ari Aku", Apai Marshal

Apai Marshal
Malam Tadi iya bisi send Email ngagai aku meri Selamat Gawai ngagai kitai ari Milan Italy



"Ngena peluang tu aku meri Selamat Hari Gawai ngagai kitai sebilik di menua, taja pan aku jauh tang aku selalu arap ka kitai semak belama ba ati pangan diri. Aku arap ka kita ulih nyangkung aku lebuh ka ngirup Ai Pengayu serta ngajih ka kitai sebilik bulih tuah bulih limpah serta bidik lansik ba taun baru kitai Dayak tu. 
Nuju Apai Atu, Apai Rubat, Apai Biby, Apai Ninok, Apai Well, Apai Imbuh, Apai Da, Wellson Agan,Apai Owen, Apai Zidane,Apai Gee, Apai Britney, Apai Tuan, enggau Chai, arap ka kita anang enda nyangkung aku lebuh maia pengerami tu, enti ngirup anang sampai mabuk, enti bejudi anang sampai pok,babi Apai Da aku sponser kita, bayar dulu ila aku mayar kita.
Lalu enggau bala kitai ka bukai mega baka sida ka indu, aku meri Selamat Hari Gawai Gayu Guru Gerai Nyamai Lantang Senang Nguan Menua.
Terima Kasih." Ari Aku Apai Marshal Duau.

2 comments:

mau said...

selamat hari gawai dayak ngagai ayak kami apai marshall ti benung jauh gawa di menoa tasik din..arap meruan gerai lantang di menoa urang din..semak jauh pan asai nya meh..sama begawai di menoa urang tua taun tok wai..ku pun nadai pulai begawai taun tok. ngintu gawai dalam ati jak bagi bala sebilik ti nadai ulih pulai gawai taun tok..arap bala ti di menoa nyangkung ngirup ai pengayu n berami gawai ilak.

Apai Hendrix said...

Owwwww....Haaaa.....!!
SELAMAT HARI GAWAI 2009.

Anang enda begaya ko PENGETUA,
Maju ko CIKGU,
Gerai ko OPIS PENGERAI,
Lantang senang ko MAGANG,
Don't worry ko INDU MISI,
Nadai nama nadai aka ko DERISA,
Panjai umur ko DUTUR,
Bebini belaki ko YB MENTERI,
Bepoco-poco ko D.O,
Awak ka kitai enda tesat, enda limpang terparuk salah jalai laban sida pelandok, kijang, rusa, rimau. Iri ka meh ai asi gan seradak ai tuak numbas iya ka pengerai...

Owwww...haaaa...

My Picture