Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Wednesday, September 08, 2010

Catek....Pulai Kemisi Baru?

Atek & Mau........pulai demalam, nepan bilun Labuan~Miri~Sibu~Kuching.
Lawa endar ney, nadai talipaun madah diri pulai, aku enda nemu iya bisi ngetu di Miri ga, semadi nyau dah mupok ari Miri baru Well madah.

Bisi ga Apai Ninok talipaun ngagai aku, maia aku agi tinduk, saut aku madah ka diri tinduk, Apai Ninok lalu ngeleka ka talipaun, nyau lemai anti aku talipaun baru enda ga. Entah engka enda tentu penting pelaba aku, nya kabuah nadai nandu talipaun baru ngagai aku.

Taja pia, ngagai Atek; Selamat Kemisi Baru. Maia pulai ke Labuan baru?, Madah ila Auk.......

7 comments:

emy said...

haha..bru pulai breakfast kami duai catek tu..ka mupuk ke kuching ya lagi ngena flight kul 9.05am lagi..

Apai Zidane said...

LAwa!....nadai sound2.

Aku pulai keja malam, pagi tu chun endar enti aku enggau ngirup pagi.
Bisi ga grunso...hehehehe....

jenn said...

hahhaha..laun ia datai ba miri apai zidan..flt dly ari myy-lbu-myy bad weather..ia datai malam tadi jam 2230pm...plan ka mai bjalai ngagai piasau mlm nya,,tp udah laun...lepas mai catek makai terus pulai rumah kami......

Apai Ninok said...

Aku call Apai Zidan ia madah tindok tang ulih ga ia nyambut talipaun ka madah ka catik bc di Miri

Apai Zidane said...

Tedani laban nuan nelepon ni enda, "Alau", ko aku, "Nama tinduk pia?",ko Apai Ninok...dah lalu leka ka iya.

Ukai aku enggai bejaku nya.
HEhehehehehehe...........

Well said...

amat ga ko apai inok nya.enti tindok nda patut ga nemu bjako ngena hp...hahahahahah

Anonymous said...

lawa atek... Pulai ari labuan tak ndai ngetu d kuching....
Flight direct terus ke Betong...hehehe

My Picture