Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Wednesday, November 04, 2009

Shirla Kay - "Satu Lagi Kebanggan Bagi Kita"

Shirla Kay, diatu benung di Miri, datai hari satu nyin kemari pengudah ka udah kena pilih ngari ka Bahagian Betong ba pengawa lumba enggau main entara sekula secondry begian Sarawak(MSSM Sarawak- Majlis Sukan Sekolah Menengah Sarawak). Ko iya madah ngagai aku bisi kira-kira lima puluh iko bala sida ka ngari ka begian Betong.
Lalu saritu sida berengkah belumba pba Stadium Miri.
Kemari aku ngagai endur sida ka diau ba Hotel Telang Usan, lalu betemu enggau lalu nguji ka mai iya bejalai ka Pasar serta mai iya ke Piasau, tang enda di kemendar ka pengajar sukan sida, bendar ga aku bejaku enggau pengajar sida tang amat-amat enda ulih, laban tu udang-undang enggau tanggung pengawa bala pengajar ke mai sida serta nyaga sida lebuh maia tu.
Udah nya aku semina di asuh betemu enggau iya ba kandang hotel sida aja, aku lalu mai iya ngagai kedai ka semak kandang nya, lalu meli ka iya utai............
Tang taja pia enda ngawa ga, kitai sama-sama ngarap ka Shirla Kay kitai tu mujur dalam bidang sukan ka endang di kerinduka iya tu, lebuh aku ka nanya nama 'Acara' dambi iya, iya madah "Lompat berpagar"...akai rai, ukai main pengawa sukan tu, amat pama iya ulih ngari ka Begian Betong,
Nyadi saritu aku enggau bala kami ka ditu deka meri "Support" ngagai iya ba Stadium, meri anak semengat ngagai iya pama meh!, rindu ga laban bisi bala di peda belumba, ngari ka begian tu.......anang macam-macam!!!!!

1 comment:

ddgee said...

nama event diambi nn? arap ke berjaya meh mai pulai medal emas....

My Picture