Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Wednesday, November 11, 2009

Pengawa Ujung Minggu...........Ngelantang Ka Ati

Kaban aku bisi datai ke rumah, kami lalu "Jamming"...........
Nguji ka 'Skill' lama. laban lama udah nadai bemain gita............
Ngarap ka Deep, bisi meda, laban aku enda sempat belajar bemain gita enggau iya lebuh maia nya suba, ketegal engka agi mit endar ga maia nya suba....hehehe.......
Tang nemu ga mimit-mimit neh.........!!!!!!!

6 comments:

Mr. JOSHUA said...

Aku maya nya suba belajar gau DEEP lagu ALI MAYAU. Lagu SAMPAIKAH LAH SALAM.....hahaha

Ti aku bc ke MIRI ila kitai jamming.

mau said...

mulai pengingat endar sida tiga tok neh

Apai Zidane said...

Okay......

Ila ku mai kaban.....ke rumah!!!!

LubukBukut said...

Eh.....nama nya Joshua agi ingat ka lagu nyak ka??
Rindu ka pengawa kelia suba....
hehehehe....

Apai Zidane terus kan minat main musik tu au........

merindang bala anak serta uchu ila
hahahahaha....

jenn said...

cute ner mayau nya baka mayau aku nemu main gitar....hehehehehehe

jenn said...

cute ner mayau nya baka mayau aku nemu main gitar....hehehehehehe

My Picture