Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Monday, November 23, 2009

Kerita Baru ; Perodua Alza - New Perodua D46T MPV 2009


Akai raiiii!!!! Tusah endar ati meda kerita ka bakatu, baru di keluarka (Di lancarkan) sari tu tadi, MPV baru ari Perodua [Perodua Alza].............sinu ga lebuh maia aku malik ngagai kerita aku ka diatu, tang lebuh ka berunding baru dalam ati, nyau ka engkakah ga aku laban ngira enda agi bebayar ka iya tiap bulan agi, tang enti sema aku meli ga kerita MPV baru tu rega iya ari RM56,000 ngagai RM70,000...akaiiiiii... raiiiii....!! ngelu pala mayar ninting bulan neh!
Manah amat manah....ila mih, ni nemu munyi ko P.Ramlee"Hari ini hari awak, esok lusa mana tahu hari aku pulak".....ha...ha...ha...ha...ha....sabarrrrrr!!!!!! aja mih......!!!!!!

9 comments:

deRed said...

Color purple nya canteknyer...Berapa sekilo? Hehe...

Apai Zidane said...

Nadai jaku nya..

Ukai buah langsat, buah rian tu Sayang!!!!

Rega Rm56,000~Rm70,00.....yo!!!yo!!

marcell said...

2.0?

mau said...

bedau ulih dibeli buah rian tok..nadai beli,tengok saja nundo ka owen hehe

mau said...

enti mummy wen meda kaler buah rian alza t purple nya..sigi isin ati ka empu neh..bah apa lagi mummy wen..kaler purple canteknyee tu

Biby said...

Ko kwn ku ka engineer ba dia, mit MPV br tu, kira ngau ka sama saiz ngau grand livina, kira baka MyVi tang dipanjai ka agi. enti agi baka bala apai zidane agi cukup gak. Enda nemu amat ka enda. Ila ga kitai meda.

Mr. JOSHUA said...

Ti munyi nya, enda iboh ajak nuan meli kereta nya. MyVi aku aja ambi nuan, dah nya sambung jak belakang MyVi aku nya. hahahaha

Apai Zidane said...

Nadai jaku nya Apai Owen...

Enti tak beri aja ngagai aku nya baru iya, bisi jaku nya!!!!!!

mau said...

hahaha..ngasuh bala kaban ti masang nyambung kediri meh mVyi nya haha

sida duda penyamun ngau anak dara apai imboh udah datai di kk ditu kemarik..ngena wira jegit ku nya meh ngambi sida tiga di airport..alu sempat makai lemai di bakuteh..

My Picture