Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Saturday, April 25, 2009

Perati Ka Jako Tu Ari Calon Ketua Pemuda.

 Apai Hendrix Nyaut.....

BERITA KELAB KAYS (SUDUT PANDANG)

Ko Mau “…..Sigat ndar gamal timbalan pengerusi Kelab Kay tok neh..nang iya tok meh ti paling sigat ke sidak menyadi ti lelaki neh..gik stidi iya..”

Ko Aku “….Nadai bc sigat gamal TP nya. Macam biasa aja. Nuan sigi pandai bodek aja. Pengerusi Kays….sigat agik. Nunda ka TPM…Timbalan pengerusi enda tau belagak jadi orang no. 1 (Pengerusi)….”

Ko Timbalan pengerusi ‘……Maya bepilih tu pengundi meri KUASA (Authority) enggau PENGARAP (Amanah/ Trust) ngagai calon ti patut di karapka “Berani Bejako” beterus terang serta bebas bersuara dalam Kelab Kay's….”

Ko Aku “….Aku meh urang ka “Berani Bejako” beterus terang. Nadai kita berani baka aku, madah ka Timbalan Pengerusi enda sigat. Hahaha…anang ringat, auk. Pengerusi meh sida menyadi paling sigat. Ukai bodek…nya…”

Ko Apai Tuan “…..Anang guai manjung d pala wong Tu semina pencalonan aja…”

Ko Aku “….Kami tu ukai manjong d pala wong. Ba kaki WONG pan kami dah manjong. Ti udah nadai bulih undi, nadai kroni terima aja hakikat. Anang ka niri ka ubung ti basah…sori auk.”

Ko Rojis Uling “……Rindu endar meda ulah kita, Manah pengawa kita tu. Rami kita pulai Gawai ila. Aku nulong promte Blog tu ngagai kawan aku….”

Ko Aku “…..Terima kasih. Ila kitai betemu maya gawai lalu sama2 ngatur program maya pengerami gawai. Tapi anang enda ingat ngundi aku, auk. Terima kasih sekali agik.”

Ko Sayang “….Aku enggai jadi asuh kita ngadu kertas undi. aku dicalon ka jadi Puteri Kay's...aku ga print kertas undi. enggai jadi kenya...enggai ka aku padah urg nipu ga enti menang ila...biasa lah politik. kumbai urg ngadu kertas undi kedirik ku ila...”

Ko Aku “…Betul ko nuan nya. Enda patut nuan ngadu kertas undi. Enda nipu pan nuan sigik di kumbai urang nipu, laban nuan sigik kroni kuat MU. Bala sida MU endang… MAIOH ULAH….Arap ka sida SPR, nyimbing ka pending ba perkara tu…”


Ko Apai Da “….Enda ngawa ngena setail tu, aku setuju. Aku suah agi ga ke Pasar, enggau kimpin ba internet enti bakatu. Dah nemu IT kami diatu,Anang Saru…”

Ko Aku “…Ukai saru. Kasih amat meda nuan. Ni maya kitai bc ninga pipit nelan buah semangka…Tudah enda nemu utai. Nadai kala ninga nuan ngena Internet. Nama nuan dijual urang ka enda bertangggungjawab ba blog tuk. Urang nyaru. Ukai saru. Enda iboh bekimpin nuan, ila aku meri subsidi anak sawit….”

Ko Biby “…Nadai jako nya =) enda kami duai sayang takut lenyau cengkeram, (subsidi tetap bisi =P ) tang meh meri awak ngagai org ka plg senior ….”

Ko Aku “…Cun amat cara nuan bekimpin. Lalu niki undi nuan. Nda ngawa nya…nuan agik parti BEBAS. Ti menang bepilih ila masuk LIVERPOOL aja, enggau kami sida JANG….”

Ko Emy “…minta kita anang ngundi aku agi..km ka nyadi pemerhati politik aja..undi lah peminat liverpool..imboh..hehe..sepil nama kami pan mayuh salah ga diak....terima kasih….”

Ko Aku “…...Salah taip iya nya. Tu iya ti bender. (Minta kita ngundi aku agi..km enggai nyadi pemerhati politik aja..undi lah peminat liverpool..EMY..hehe..sepil nama kami pan mayuh salah tapi enda ngawa….terima kasih…)…”

Ko Apai Marshall “…Anang bakanya meh Apai Wen, Enti aku menang Beguai nuan enggau aku bejalai...Uji dulu meh aku kita semua…”

Ko Aku “….Tu siko agik urang nyaru. Ukai saru. Perkara tu dah dipansik bala laywer aku. Apai Marshall maya jam artikel tu di kirim agik nepan bilon. Sigik bc urang nyaru nya. Tapi nadai hal nya apai marshall. Ila nuan jadi penaja aku maya bepilih. Ti 10 dalil enda cukup, aku nambah 10 agik….Urang ka nyaru nya ila patut disaman tua..”

Ko Imboh “…pasal pencalonan ketua pemuda..ni adai sik nama calon betanding ngahi ke cawangan bahu ahi kk kah….?”

Ko Aku “…Cawangan baru nya enda iboh bediri pan. Sigik nadai urang ka ngundi, agik baru. Malu diri ti alah. Kimpin pan nadai. Kena terkam 10 dalil baru nemu…hahaha…betundi aja…”

Ko Pak Lah (Will) “…..sapa empu yuran ke selalu tertungak,nya meh calon ke paling layak diundi taun tu.kebuah pia,enti ia udah di padu ke megai pengawa ila ia tentu ia selesai ke semua yuran ke tertunggak.baru ia nemu bakani asai nyadi ketuai dalam club.nya aja.Terima Kasih neh….”

Ko Aku “….Enda setuju aku. Ti yuran enda dibayar, nadai penyadi kelab kitai. Arap ka semua sida ka bc yuran tertunggak anang enda mayar yuran….”

April 25, 2009 3:05 PM

19 comments:

Apai Ninok said...

Anang jeles nuan DD Owen, ni ulih kemula ka nuan gamal kami endang amat sigat ukai nuan enda nemu deh. Tak baka ka agi biak belama keno ka gamal alah sida ka beumor 20 taun laban. he...he... Terima kasih.

mau said...

amat ahh..ayak siko tok meh paling sigat ke sida menyadi..tang ti dah ngihup ai mabuk nya, baru anang suah merening..makin sengelu, makin ka iya senyum alu mri trima kasih astro hehe ka amat makai perut manuk ti dah mabuk ko auntie indai ninuk

Apai said...

Sori 2 say...ko urang putih. Uncle nuan (mau) enda tan laban Uncle sida. Sigat agik meh uncle sida...iya. Uji tanya ngagai Will? Betul ka Enda....

Apai Hendrix said...

Sori 2 say...ko urang putih. Uncle nuan (mau) enda tan laban Uncle sida. Sigat agik meh uncle sida...iya. Uji tanya ngagai Will? Betul ka Enda....

(SORI SALAH TEKAN TADI)

mau said...

uncle kami sekazen sigi stidi sigat memagang pan..termasuk ipar2 sidak uncle nya meh(uncle kami sekazen ti jadi ngau menyadi indu mak aku, ti dikumbai mak wai ko sidak kazen ku hehehe..uncle sidak ndak la nemu..nadai kala ninga sida muji uncle sidak sigat ke ndak hehe

deRed said...

aku amat nyukung enti pasal nya...
sida enti maya rami nang ukai apai sanu sanu agik...bujang magang asai...Hihihi

pak lah said...

hahaha...uncle kitai endang sigi steady.enda baka uncle sida."kaban makai kaban" uncle sida ia

Apai Hendrix said...

Enti beri cara ngundi ba internet tu, sigik nadai jalai uncle sida. "Jauh pawong ari api".

UNCLE SAPA PALING STIDI
A. Uncle Sida
B. Uncle Kitai

Baka ni penemu semua????

Anonymous said...

Kami nadai Uncle agi dah mati. he..he..he..

Ukai mati pulai ka Batang Mandai, tang dah mati dalam ingatan.
he..he..

MAU said...

UNCLE SAPA PALING STIDI?

A. UNCLE SIDA
B. UNCLE KITAI

JAWAPAN : B

TRIMA KASIH NEH

Apai Hendrix said...

UNCLE SAPA PALING STIDI?

A. UNCLE SIDA
B. UNCLE KITAI

JAWAPAN : B (2-0)

Apai Will said...

UNCLE SAPA PALING STIDI?

A. UNCLE SIDA
B. UNCLE KITAI

JAWAPAN : A (Niang Aya Dabok) (2-1)

Apai Imboh said...

UNCLE SAPA PALING STIDI?

A. UNCLE SIDA
B. UNCLE KITAI

JAWAPAN : A (Aya Sibu) (2-2)

He..he.. seri kitai

imboh said...

UNCLE SAPA PALING STIDI?

A. UNCLE SIDA
B. UNCLE KITAI

JAWAPAN : B APAI WILL STIDI (3-2)

deRed said...

UNCLE SAPA PALING STIDI?

A. UNCLE SIDA
B. UNCLE KITAI

JAWAPAN : B APAI NINUK STIDI (4-2)

anak petara said...

UNCLE SAPA PALING STIDI?

A. UNCLE SIDA
B. UNCLE KITAI

JAWAPAN : B (APAI IMBOH STIDI) (5-2)

Dara said...

UNCLE SAPA PALING STIDI?

A. UNCLE SIDA
B. UNCLE KITAI

JAWAPAN : B (APAI ZIDANE STIDI) (6-2)

Yes menang kitai...hehehe

adek pearlycia said...

UNCLE SAPA PALING STIDI?

A. UNCLE SIDA
B. UNCLE KITAI

JAWAPAN : B (APAI MARSHALL STIDI)

adek pearlycia said...

hehe laban apai marshall selalu sponsor nyayat babi

(7-2) menang kami

My Picture