Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Monday, April 20, 2009

Bepilih Tiga Taun Sekali Ka Komiti KAY'S CLUB Bagi Renggat Kedua Taun 2009-2011


Ari Pengerusi Tetap ngagai Timbalan President nadai di pertandingkan, ahli majlis tertinggi udah setuju ka empat jawatan teratas tu enda ibuh di pelaban ka, laban agi beguna ka sida tu megai lalu ngiring kitai ba KAY'S CLUB.

Minta kitai semua netap ka Calon kitai dulu, chara ngudi/milih calon bisi ba sepiak kiba, tu list ka terubah terima aku, enti kita bisi deka encalon ka sapa-sapa agi tau ga nganjung nama calon kita ngagai aku, awak ka aku ulih nganjung nama calon kita lalu mai nama calon kita ngagai Majlis Tertinggi awak ka tau di kerunding ka bala sida ti megai pengawa Bepilih tu. Maia nganjung nama calon deka ditutup minggu tu aja, lalu kitai tau milih calon diatu nyetuk ngagai ujung bulan lima, mina dua iko aja calon ka bulih pencalonan iya pemadu tinggi layak betanding maia bepilih tu ila.

Maia ngundi bedau di tetep ka, tang udah di kaum ka, engka nyerumba maia Gawai taun tu. Semua ahli Kelab layak ngundi, asal meh nemu nulis enggau nemu macha. 
Terima Kasih.

Apai Owen said...

Selamat pagi, lemai, malam ngagai semua bala ka bc macha komen tuk. Aku tu wakil ari Pemuda Bahagian Kuching minta semua bala raban kays club anang enda ngundi netap ka calon ka betanding maia gawai ila. Undi meh calon ka ulih mangsang ka club kitai. (Aku meh nya...hehehe). Setiap undi ka diberi kita ngagai aku...ila aku berunding ka iya (Ukai rasuah tuk..tang komisen)...


21 comments:

Apai Owen said...

Nadai asi pencalonan cara tuk. Apai Da endang enda setuju... ba lubau nadai line internet. Bala kroni2 iya nadai ulih ngundi...hehehe

Apai Owen said...

Selamat pagi, lemai, malam ngagai semua bala ka bc macha komen tuk. Aku tu wakil ari Pemuda Bahagian Kuching minta semua bala raban kays club anang enda ngundi netap ka calon ka betanding maia gawai ila. Undi meh calon ka ulih mangsang ka club kitai. (Aku meh nya...hehehe). Setiap undi ka diberi kita ngagai aku...ila aku berunding ka iya (Ukai rasuah tuk..tang komisen)...

deRed said...

tauk narik diri ari pencalonan tu kini? hihi...enti ulih tau nibuh ga aku tu...ngelak ka sidak ka rajin gik...

Apai Zidane said...

Nadai tau narit diri....

Pencalonan mesti tetap diteruskan laban ka danjung ngagai ROS.

Terima Kasih....

Apai Da said...

Enda ngawa ngena setail tu,aku setuju.

Aku suah agi ga ke Pasar, enggau kimpin ba internet enti bakatu.

Dah nemu IT kami diatu,Anang Saru..

Biby said...

aku pan ka volunteer narit diri lbn
a) aku enggai enti dipilih ila =P aku letak jawatan laban ka futher study nyau pedis ga bepilih mit baru baka ba penang hehe
b) kedua ROS/SPR secara automatik nolak kertas pencalonan laban sepil nama salah

Terima Kasih.

Apai Zidane said...

Hi Biby...

Rugi nuan udah kimpin ke Miri suba, teng enti nuan enggai nadai ngawa, nama ni tau salah sepil,lebu ga kitai bisi Diploma enggau Degree...

Nama calon enda tau di tari baru, laban ka nyadi syarat anjung ngagai ROS..

Terima Kasih.

deRed said...

bedau tutup pencalonan tau narit dirik deh...enda cukup kempen sarinya...nganti taun nyin ila nganjung nama baru...enti dah cukup kempen.

Biby Lydia said...

amat nya narit diri meh aku nganti dh asai cukup kimpin br nganjung nama baru

Terima Kasih.

Apai Zidane said...

Udah di calon tau narit diri, tang nama tetap ba kertas undi, laban udah di cetak.

Tambah mega senarai pemilihan wajib ka syarat ba ROS.

Terima Kasih.

Indai Will said...

Calon Ketua Wanita Kay's Club.

1. Indai Imboh - Tidak Layak (kelalu sibuk, jaga kedai. Tauke nioo...bah)

2. Indai Roy - Tidak Layak (Enda nemu Komputer, ICT)

3. Indai Owen - Tidak Layak (Sibuk amat. Maoih amat pegawa ba sekula)

4. Indai Marshal - Tidak Layak (Kelalu ingar, ti manjong. Takut urang ninga)

5. Indai Gee - Tidak Layak (cawangan kelalu jauh, bintulu kurang kroni)

6. Indai Da - Tidak Layak (Nadai ari. Kelalu sibuk enggau pengawa gereja. Kin kitu.)

7. Indai Britney - LAYAK (cuma perlu selalu melawat cawangan)

8. Indai Ratchel -Tidak Layak (selalu ke selulap)

Tau nyimpan nama aku jadi calon kah? Siko pan sida nya nadai layak. Sebut aja nama Indai Will, sapa ti enda nemu. Arap ka nama aku ulih di calon ba Ketua Wanita.

Apai Owen said...

3 dalil Kebuah Sayang & Biby enda tau jadi PUTERI KAYS.

1. TAKUT. Seduai iya amat takut engai ka nyau cengkeram (Ukai cengkang)ti bepilih ila.

2. SIBUK. Seduai kelalu sibuk. Bb ka belajar baru. Sayang sibuk jaga KAYs website.

3. ENDA CUKUP KATAN. Seduai iya enda cukup katan kena kimpin. Selalu minta subsidi aja.

UNDI MEH....Miss TANIA IMBOH calon PUTERI KAYs ari PARTI LIVERPOOL.

mau said...

selamat ke bala menyadi, bala ayak bala ibuk..aku tu ka bejaku tang enda ulih bejaku live..nyadi ka pan enda betaip ajak meh di kerangan panjai tok.

keterubah ia..gaga lantang meh tali seput medak dalam vote naka ke diatu nang aku udah lead no. 1 ba peratus vote kitai nya..asai ti menang meh tok ilak..hehe trima kasih neh..

tang aku enggai enda madah..asai ati kak amat nyadi ketua wanita kelab kay..tang nya meh laban nama dah salah spelling..kena reject ROS gak..sah2 enda layak enda diterima ROS. rugi ngapa dah ngundi bala kita...aku enggai disaman ROS enggai bala kaban dudi ari laban pencalonan enda sah.

asai ati ka meh dicalonkan tadi laban ti udah ngenang ke dah lama bekimpin suba..tu sinu meh asai ati. meda nama dicetak salah jak meh ku..taun baru lak ga ku betanding.. hehe

nya aja jaku aku..trima kasih neh

Apai Zidane said...

Pasal nama nya ba pencalonan nya nadai tentu ngawa, nya semina di kena pencalonan aja.

Sapa ka layak,nganti meh kitai pemutus majlis tertinggi ila.

Nama ba kertas undi baru betu ila.

Terima Kasih.

Biby said...

Nadai jako nya =) enda kami duai sayang takut lenyau cengkeram, (subsidi tetap bisi =P )tang meh meri awak ngagai org ka plg senior (Mau). Biar meh Mau nyadi PUTERI dulu, sebedau ya layak betanding nyadi WANITA. Enggai ga baka shahrizat ngelaban Rafidah. Enda Pia ko nuan sayang?

Biby said...

Minta nuan double check sepil nama.
Rachael tauka Ratchel?
Lydia ukai Lidya.

Terima Kasih!

mau said...

nadai salah..engka kita ti biak agi nya mayuh agik penemu pengelandik ga bejaku ngau ngator pengawa ngemaju ke kelab kitai..rafidah ok la tu alah laban sharizat..mau pun ok la tu ti alah laban seduai..enda ringat enda nyabak ku ti enda dipilih hehe trima kasih neh

emy said...

minta kita anang ngundi aku agi..km ka nyadi pemerhati politik aja..undi lah peminat liverpool..imboh..hehe..sepil nama kami pan mayuh salah ga diak....terima kasih

Apai Zidane said...

Emy exsen aja meh....

anang ngundi iya lah, tu semina gimik iya tu,kena ngulih ka undi kesian.

Trik lama.....

emy said...

ukai eksen nya..madah ngau manah ngai ke pengundi salah pilih ila..manah madah tumu laban nang ngai bediri..cukup dah bc calon km liverpool -> imboh ngau bb.. go liverpool..you'll never walk alone..

deRed said...

Aku ukai takut...mina ka support ajak.enggai jadi ga madi ku magang ga megai title jak...kira enti daddy owen menang ila nyukung ya amat lah...enggai ka padah urg gila kuasa ga kami menyadi ila. Ba Puteri Kay's tu meri jalai ka madi ku dulu meh...enda pia runding kita?aku cukup2 meh penasihat Puteri Kays ila...enda ringat enda nganu enti aku enda dipilih bala.

My Picture