Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Tuesday, October 19, 2010

Undi Winnie Albert Sekali Tu.......Urang Kitai.



Undi lah Winnie Albert sekali tu, ba "Anugerah DAMA", kategori Penyanyi Paling Popular Wanita Dayak.

Kena ngundi, type UNDI P WINNIE dah nya SEND ngagai 32202, undi diatu, anang enda ngundi, penyanyi kitai, urang kitai.

16 comments:

Apai Zidane said...

Nyau mit agi aku aku diatu.

Suba iya ga mit.

Tang diatu.

Betukar dahhhhhh!!!!!.

Hahahahaha........

Well said...

Ukai besai nya Apai Zidane,

Tang Ganggam!!!

Sayang said...

Hehe.Sitik Undi pama meh ari aku enti bakatu. Ari ku ngundi bala sida AF ke enda kelala nya. Hehehe. All the best winnie. Manah lagu iya deh.

dd wen said...

bc aku berandau gau iya ba fb..
Aku dah meli tiket dama.. Yessss....

mau said...

ya meh..suba mang agi mit nya besulu ndar ngau kitai neh..hehehe..trus tringat zaman gik nembiak begulai ngau sida sebilik nya..mang, min, kiki..diatu dah berjaya magang sida semadi..ka meh ngundi winnie @ mang nya..all the best

amat stidi dd wen dah mli tiket dama pia? nyangkung meh carolling hehehe

dd wen said...

aku bc add winnie, bc berandau ngau iya. Aku pan bc promote blog tu ngagai iya.... All the best winnie.. Aram meh kitai beperang dlm petang..hehe

Sayang said...

Huhu...Jeles ku dd wen gi DAMA. aku ka meh enggau...hehehe

Apai Zidane said...

Enti enda sebut ka upa pantu, nadai iya ignat ka kitaipelaba ku.


Aku da 2 kali ngundi iya.

Ujung bulan tu ngundi baru.

Naka 6hb 11 tu aja hari ka penudi tau ngundi.

Undi anang enda ngundi.

Apai Ninok said...

Apai Zidan ni cukup 2 kali ngundi Winnie suah ka agi mih uji nginjau tepon bala sida Indon dia tak tekan ka aja nadai sida nemu.

mau said...

dd ninuk: hahaha amat nya..asuh bala pekerja iya sms undi winnie..penapat nekan sms, nti enggai, anang mri gaji kuar :)

dd wen: jemput datai ke pengawa sida imy bln 12 tok di tabalau din..belagu berperang dalam petang..ka iya pulai ke betong ngabas menua hehe mai upa pantu bru t pulai ari betong ila

Apai Ninok said...

DD Wen : Amat nunda ko Mau nya aku nyukong ila aku sanggup nganjong ngagai simpang Layar Baru serta nyan Upa pantu ka ia.

dd wen said...

okay...no problem nya.. Ila aku ngagai iya. Bc dah iya meri no tel ngagai aku..set.

mau said...

anang enda meh..bekaul ngau kaban lama di betong suba..selamat maju jaya ngagai Winnie Albert @ mang..

well said...

ukai "well" original ba komen ke no.2 nya[October 19, 2010 6:39PM]

apa 2 1 said...

jimat ka nn ngesan upa pantu nya apai ninuk ngai ka kena tebak duri ia

mau said...

sapa ti ngena nama nn nya deh well?...malu ndar ga mri komen enggai ngena nama diri empu neh..

My Picture