Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Sunday, October 10, 2010

Hari Mantai Ka Pantang........Dewan Suarah Miri.










12 comments:

Anonymous said...

nya iya bulih.balat gamal pantang sida endun

well said...

ti nurun ke babas lari meda likau nyau baka likau ular sawa

imboh said...

ku bc meh ba prut..gaga ba cbu din.hehe

mau said...

enggi imbuh baru original tattoo hehe..caya lah imbuh

dd wen said...

Aku pun ka meh ngaga tatoo.. Ujung tahun tu.. Ti dah bc bajet... Hahaha.. Ila kita mda.

Sayang said...

Aku ka meh...ngaga ba kening. enggai ka enda peda urg enti ba tubuh...hahaha

emy said...

syg:amat nya..ku ke meh ngaga ba lengan baka ngi dom..

dd wen said...

Tatoo apa manah gaga ooo?? Bc cadangan...

Sayang said...

Tatoo buah Noni. :)

impie said...

Boy, aku bisi idea....since nuan tokay noni. Cadangan aku ngaga ukir buah mengkudu..K..

dd wen said...

esisss... Nda ngam nya. Aku ka tatoo ba belakang sepiak kanan... Tapi lalu bdau bc idea. Buah noni...nda tau nya...

dd wen said...

sapa2 ti bc cdgn aku meri prais 2K...

My Picture