Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Monday, February 01, 2010

Berengkah Manggai Ba Bulan Dua...2010.

Tabi Semua.....

Saritu 1hb Februay 2010,

Tak lain endar asai ati tu, bakeni ko enggau tu neh!, pengerindu betulis ka utai ba blog nyau majak kurang sekurang, kesatu engka ketegal nyau majak nadai hari agi, kedua engka nyau nadai tentu pekara ka manah deka ditulis ka agi, lalu pia mega engka ketegal pemaioh bala ka ngelamatu ka seruran ngomen (Comment) nyau kurang sekurang serta nyau majak jarang sejarang lalu enda baka ka suba agi.

Tang semua nya enda ga tak kelalu ngenusah ka ati aku, iya ke bedar aku enggai ka semua utai ka di tulis enggau ka iya di keluar ka ditu nyau nadai urang ka muka tauka meda agi. Nyadi belabuh ari saritu penyuah aku ngeluarka siti-siti anak penemu deka di kurang ka aku, lalu enda baka ka udah, engka di beri ka aku sekali seminggu kini, dua kali seminggu kini?, tauka tiga kali seminggu kini? Tauka ni maia aku ka bisi hari.........

Lalu kena aku ngujung ka randau aku sekali tu, aku meri besai terima kasih ka semua penatai bala-bala kitai ka selalu tauka semampai bejenguk ka blog aku tu.......Semua anak penemu ka manah serta iya ka ngerindu ka ati lebuh ka macha enggau muka blog aku tu endang semampai dikelalu ka aku berari,kita tau bekungsi ka iya enggau aku ditu.

Terima Kasih.

3 comments:

mau said...

berengkah manggai ba bulan dua..degup ati pan nyau majak balat meh laban selalu irau ke pengawa bila dan dimana ti kena ba tengah bulan dua tok ila nyau majak semak..

nya alai ti makin jarang nemuai agai ruai kitai tu..kategal pengiruh ti ngator pengawa kitai berami tu ila..am kitai sama berami ila..nuan betemu ngau bala isan nn hehehe

tusoi ke dia meh crita n anak penemu nuan ngagai ruai kitai tu..anang sinu wai...

Apai Zidane said...

Semua nyau majak, nadai hari agi diatu ney!!!!

Akai.....
Ngarap ka aku bulih wang ehsan baru mih, nyau nemu lelengau ga ka bala sida....

All The Best To Mau Enggau bakal menantu aku......

imboh said...

mau, pkul brapa flight nn?

My Picture