Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Sunday, January 17, 2010

Masuk Empat Hari Udah Nadai Ulih On-line......Pedis Ati!

Ketegal Computer aku system down.....anjung "repair" (Reformat baru)......
Nyau belaya enggau anak Cina ti 'format', ni enda nyau habis aku empu data save aku ba D lenyau gayak ke sida ti ngadu ke iya ko jaku........

Udah ku madah ngasuh iya back-up dulu sebedau Format iya,tang Cina nya madah, "format tidak kacau D, Cuma C saja," lalu lebuh aku ka ngambi iya lemai kemari, dia iya madah semua aku empu "Save Data" habis...........akaiiiiiiiiiii......deka nyabak aku ninga, tak semua aku empu gambar-gambar ke ngelama tu udah nadai agi, pia mega lagu-lagu ka Downloud aku ngelama tu pan habi lengis udah nadai agi..................!!!!!

Enda nemu chara agi aku berunding, nyau ka pechah pala aku ka berunding serta ngigat ka semua utai ka di simpan aku ngelamatu.......!!!

Keni ko enggau iya mih.
Terima Kasih.
17hb Jan. 2010

10 comments:

mau said...

apupu kasih mai ninga crita sinu pedis ati aya kitai tu deh..banyak kan bersabar..redha je la..tang amat jahat ga anak cina ti ngadu ke komputer nn nya..lundong ndar ga..

Apai Hendrix said...

Ti barang2 ti beguna kitai perlu back-up ngau maioh cara. Tu sekeda cara ti diken ku ;

1. simpan ba drive D
2. simpan ba pen drive
3. burn ba CD
4. ngadu email 2 iti lalu email ngagai diri empu.

Arap tu ulih nulong.
terima kasih.

Apai Zidane said...

Udah nya kemari streamyx line enda ulih ga semlm-mlm......

Nyau call service centre ga aku, belaya ga enggau sida.......

Alasan sida kawasan utara srwak bisi problem.....

Macam2......

mau said...

macam-macam ada ko astro deh..enda berapa kawasan miri enti munyi ko sida nya neh..hehehe..pindah kitu agai kk bah, adai mayuh macam2 hehe

Apai Zidane said...

Maia aku call...operator madah sabah sarawak, kudat enggau tawau ga ko sida deh heheheh......

ApaiMamang said...

Anang irau nuan apai Zidane,
uji nuan ngena software "Data Recovery", ulih nuan retrive semua files ya ke di delete anak cina nya. giga nuan cd ya ke cetak rompak empu, tapi maya nuan retrive data nya ngambi masa lama mimit, maybe 7 hours plus.aku kala ngena softwarenya.as long files nuan ulih di recover pulai baru.

Apai Zidane said...

Akai....lama amat nuan dah nadai Apai Mamang,kini nuan ngelama tu Jang.....!!! Nama berita?

Terima kasih ka 'Tip' ari nuan nya, ka aku nguji ngiga 'Software' nya......

layar_boy said...

Enti amat keran ka ngambi pulai suma tai nya, anjung gai CyberSecurity Malaysia. Sda c pampang ba Kch din.
Ku dah ngau owg kursus nya bh. Nya k c nemu mimit. Tang enda mu amat enda la...http://www.cybersafe.my- 2 website sda. Tang nuan ang arap mat tai ko ku, engka tak salah pnding kini..

ApaiMamang said...

Bizi ku apai Zidane, bedau lama tu tadi bisi bala ga udah nadai, ianya niang Reynold Gregory (engka bala kita ngelala ya). ya tu kena aya aku sepiak ari indai ku. nyau kurang siku Elvis versi Sarawak koh. sinu amat meda tudah niang tu.

Apai Zidane said...

Nya mih bisi ku ninga berita nya...

RIP to Him........

My Picture