Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Monday, January 11, 2010

Malam Nyenggai (Rabat Di Lubau)......sekeda....

Akai rai.....Amat steady dek Apai Carlos!!!!, amai ga dek tu neh!!!! baka nya dek enti ngelaban akmi....hehehe....!!. Nama cerita deh, nama pengawa bakatu deh? Lagi aku ga teruk agi ko kita!!!!. Benung nyamai ngenat ka pala mih tu neh, tu baru iya, anang nganu auk, ila bejaga mimit agi auk, enggai ka kena baru............ha..ha..ha......!!!
Nya iya apai Marshal begulai enggau kaban lama iya, bekelakar sepanjai malam beduan tudah Medan......Hamdan Sirat!!!!!.....nyau rindu ga ninga seduai iya bekelakar panagan diri........

Ngelala aku nuan Wai......baru betemu kami duai malam nya, tak ngena endar ga gaya, baka udah kala betemu..........arap ka ulih betemu baru ila auk!!!....Coming Soon!!!!!hehehehehe..........!!!
Nemu kita sapa ngimbai Apai Da nya? Aku enda ngelala iya, tang semua kitai sebilik tak di kelala iya magang..........uji sangka dulu,sapa?

4 comments:

ninok said...

nemu ku sapa ke spiak apai da nya...hahaha...cigu ubit n catek..
nda pia...usin...hihi...
btol ney...

ubit said...

ahaks..nya ya mdh kdri..nda pia??

Apai Zidane said...

Sadam Hussein nya Oiii......!!!

Ngelala endar ga Inok ney, aku maia nya amat enda ngelala iya, bendar ndar iya madah ka bula enda ngelala iya.....

Dah nya iya lalu madah kediri, baru aku nemu......

Kasih tudah, amat enda ngelala aku, suba tak mit ari aku, diatu atai utai ngemesai nya deh, ni la aku ngelala....hahahahaha!!!!!

shirley said...

pia ya..usin cikgu catek nya..hehe

My Picture