Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Wednesday, November 10, 2010

Rest In Peace.......Thomas M.....Di Lubau

Tekenyit endar ninga rita pemati sekali tu, demalam, tengah malam nerima naka pemaoih sms, naka pemaioh 'miss call', nyau pagi tu baru meda serta baru nemu. Berita madah ka Tudah Thomas tu nadai demalam ba sepital Betong. Berita ka silik agi nganti aku talipaun ngaga bala ka di Betong din saritu.

Sinu amat ninga berita tu.

5 comments:

Apai Ninok said...

Ia mh aku pulai pukol 4 dini ari tadi ari Lubau. Laban sari tu aku ka ka Kuching bisi meeting lemai ari 5 baru pulai.

mau said...

ya meh...tekenyit ndar ninga berita sinu tok tumu pagi tadi i roy madah..kasih ndar..teringat ke iya sporting n very charming person..rindu ndor begulai berandau..nadai ninga leka nyawa belagu maia bisi pengerami..may his soul rest in peace, Amen.

bisi pulai bala kita ti di miri dia?

Apai Zidane said...

Aku pulai enggau Indai Rubat sekali tu....

ubit said...

apai jidan::mak ku nnya,duai mak y aja plai??

Apai Zidane said...

Emk.

Aku tu 50-50 ga.

Mak Wai nuan 100%

My Picture