Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Saturday, August 28, 2010

Bepayung...........

Nama gaga nuan bepayung Jang........hujan ka, panas ka!!!!!?

7 comments:

mau said...

makin sigat hensem ndar kazen ku tok neh...lelengau ke nn n mak lah..kemaia kitu baru nemuai ngagai aku di kk jang?

Well said...

ila -ila meh...nganti maia mangkung tiang rmh baru

Apai Zidane said...

Aku lama dah enda ngena payung, nyau enda tetingat ka agi ni maia penudi aku ka ngena payung...

Enti naka ka ujan enda ngasuh aku bekena ka payung, enggai ka basah nanya aku enda ga pansut....

Enti ketegal panas, lebih agi deh, sigi enda sekali aku enggau bekena ka payung....

Enda rindu aku bepayung....

Well said...

panas bisa endar maia meda F1..nda ulih nda bepayung

Apai Zidane said...

Hahaha....

F1 sida Apai Owen,amat panas nya Jang.

Ni maia sida Apai Owen ka belumba baru ney?

mau said...

eksen jak apai zidan nya enggai bepayung kenu...peda nn agi meh sigat tudah well taja bepayung nya deh hahaha..

Apai Zidane said...

Ukai enggai Mau, enda nemu ni maia ka ngena ga, enti panas, jarang ga aku enggau orang bepanas, enti ujan aku sigi enda pansut.....

Enti ngena mutosikal, bisi ga baju ujan di kena.

My Picture