Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Friday, June 11, 2010

Gawai Lubau Part 1: Ngirup Dulu.......




Akai rai.....baru ulih datai baru, penyakit ka Laptop aku seminggu pengudah pulai Gawai, reformat aku baru, entah enda nemu nam kabuah tau tak bisi ''Problem''... Baru dambi tadi, semak lima hari cina ngadu ka, lama nganti iya ka talipaun ngagai aku madah ka udah tauka ka bedau, tang lalu enda ga cina talipaun ngagai aku, nya alai lemai tadi aku ngabas, nemu nya udah tembu tang enda ingat madah ko cina.....

Nya mih kabuah lama udah nadai datai ayan update blog aku tu, minta ampun ka kita.

1 comment:

mau said...

lawa cute ndar jelingan apai tuai baju mirah nya...stidi apai zidane...upload2 meh gambar gawai kitai..ku bedau abis gik upload di fb gak hehehe

My Picture