Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Wednesday, March 10, 2010

Pedis Ati Ka TMnet..........

Udah tiga hari, lalu manggai nyau ka empat hari aku udah enda ulih "On Line"......aku empu streamyx, entah enda nemu kabuah, tak enda ulih "Connected"....suah endar aku udah betalipaun ngagai "TM Service Centre", udah berapa iti udah ripot aku, semua ngasuh nganti dalam kandang 24 jam maia urang ka gawa, puas udah nganti, tadi tengahari bisi ga sida ari TM datai ka rumah ngechik, tang uchak ka ngechik nya semina meda line aku aja, iya madah manah ga "line" kenu ko iya, semina aku empu "Modem" ngagai komputer ka "Configure", uchak nya enda nemu "Configure" aku empu system ko iya, ka nganti pagila ga agi, nganti iya mai kaban iya datai ke rumah aku pagila.......

Lemai tu nyau nginjau "Broadband" kaban aku.
Enti pagila enda ulih ga, enda aku nemu agi............

Nama mih penyadi deh waiiiiiiii!!!!!!!
Enda ulih besabar agi asai ati ku tu!!!


6 comments:

mau said...

humm sinu mai ninga.,jahat ndar ga TMnet neh

nama nya slalu ndar ninga nuan komplen ke TMNet nn nya ti bermasalah jak2 ga..mli jak la broadband ambik senang ati nadai belaya ngau TMnet nya agik deh ayak..

Apai MaMang said...

hehehe ... kena aja celcom berukband daily basis enti streamyx nuan meragam apai zidane, nyadi ke backup line, ba area nuan dia nadai wireless signal? ketemu aku.. miri diatu WIFI Hot Zone, engka agi free kini connection ya. tau nguji ngecheck Wifi connection ba rumah nuan dia Apai Zidane.

Apai Zidane said...

Nasib aku ulih besabar mimit, enti enda aku tiki upis sida di Miri kemari.....

Apin ka ga aku deka nukar, enti streamyx nadai penanggul manah endar ga iya, rindu amat ga ngena, chukup pengelaju.......

Apai MaMang said...

ba sarawak ditu nadai mayuh choice telco provider, so walaupun service ya manah or jai we have to use it. no choice. ba menua bukai home user ulih surf up to 5MB speed.. well "Malaysia Boleh!".

Apai Zidane said...

Amat ko nuan, we have no choice.....

Tusah pan kena mih, keni ko enggau!!

mau said...

nundo ka crita anak petara..nadai guna meli tv..hehe

My Picture