Ulah nya cheremin ke nyeremin diri kitai empu.Ulah nya urat ke tumbuh ba dalam, tang bebuah ba luar.Ulah nya kaling ke pengabis rapat tauka munsuh ke pengabis jai.Ulah nya lurus sereta konsisten agi ari jaku kitai empu.Ulah nya ngambarka jemah ila belalauka peneleba dulu suba.Ulah ulih ngerapat orang ngagai kitai tauka nyerara kitai ari orang.Ulah enda nemu puas semadi iya dibantai.Ulah nya tibang penemu kitai kelia suba.Ulah nya bejaku pasal kemaya hari tu.Ulah nya ka buah kenang jemah ila.
[Ulah nuan nentu ka pengawa ke deka dikereja nuan. Pengawa nuan nentuka pemujur batang pengawa]

Friday, December 11, 2009

Sinu Serta Kasih Endar Ka Aya Kitai Siko Tu (Aki Unie)


Sinu endar meda gambar tudah Aya kitai siko tu ka benung ngenat ka penyakit iya di rumah kitai di Lubau din, kasih endar aku meda, udah jauh endar rujut enggau udah berubah ari ka ngelama tu, banding enggau gamal iya ka lebuh ka nemuai ngagai kami di Miri dalam kandang bulan lima tu taun tu tadi, enda nyangka ga utai bakatu datai nuntung iya, nadai chara agi mih tu.......,

Gambar iya sakit tu di bai Apai Tuan lebuh ka bisi pulai ke rumah ngabas tudah Tuai, Apai Tuan enggau Indai Rubat bisi pulai ke rumah ngelimpang kediri semina deka ngabas iya, sinu endar ninga cherita iya, seruran nanya ka kitai sekaban iya ke bedau ngabas iya......

Bisi ga runding aku deka pulai ngabas iya, engka tak minggu baru ga, aku bisi berandau enggau Apai Biby lebuh iya ka bisi di Miri tu kemari, enti nyadi kenA 18hb 12 ila kini aku bisi pulai, tambah mega Apai Marshal engka datai ga maia nya ari tasik.........
Bedau kompom ga........ila meda baru.




9 comments:

mau said...

apuuu sinu amat meda gambar aki uni kitai tu..rujut sakit ndar gamal tudah tuai neh..

deRed said...

Tekenyit meda tudah nyau rujut mat. May God bless u always and pour his healing power on you.

zidan said...

kasih aku meda aki uni

veralyna genta said...

kasih amat aku meda aki uni?anti aku pulai agai lubau aku meri duit

mau said...

mak madah aki uni nyau rujut ndar..masuk seminggu t udah tu alu nadai tentu makai ngirup..majak lembut tulang..enggai makai..kasih amat ninga

Apai Zidane said...

Nya mih nadai nemu chara agi ga ka berunding ka iya........


Engka enda ulih beri makai NONI agi pelaba aku?????

mau said...

lapa nn ndak nanya dd wen sarinya deh..kada ke ulh laban food supplement noni nya nadai ulh ngerai ke badan kitai ti enda cukup makanan berkhasiat ba badan diri empu dulu..nya makai deh nadai tudah tuai..arap pulai ke betong tu ila, ku ulh ngabas aki uni di lubau dia meh

deRed said...

beri ngirup susu ke empa ku maya sakit enda makai nya suba deh...ensure nya. Engka ka ngering ka agik tulang...

Apai Zidane said...

Enggie Apai Inok tak beri iya makai roti sumi.....

Ka endar iya, nyau majak minta ba iya......

My Picture